• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Bērna tēls un tā attiecības ar apkārtējo pasauli 21.gs. latviešu bērnu dzejā

Thumbnail
Öffnen
306-22264-Signija_Silauniece_SS07043.pdf (796.3Kb)
Autor
Silauniece, Signija
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Kalniņa, Ieva
Datum
2012
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bērna tēls un tā attiecības ar apkārtējo pasauli 21. gs. latviešu bērnu dzejā. Maģistra darbā, izmantojot strukturālo un hermeneitisko pētniecības metodi, tiek pētīts bērna tēls un tā attiecības ar apkārtējo pasauli latviešu bērnu dzejā, kas izdota no 2000. – 2012. gadam. Autore atspoguļojusi galvenās mūsdienu latviešu bērnu dzejas tendences, sniegusi bērna tēla ārējā izskata aprakstu, aprakstījusi bērna tēla materializāciju dažādos veidolos, kā arī pētījusi bērna attiecības ar ģimeni, skolu, dabu un mūsdienu realitāti. Dzejā tēloti dažāda vecuma, abu dzimumu bērni, kas pārsvarā ir latviešu tautības pārstāvji, dažādās dzīves situācijās, kurās izjūt dažādas emocijas. Nereti bērna tēls atspoguļots personificētu dzīvnieku vai augu, kā arī reliģisku, mītisku, dažādu tautu folklorā, literatūrā un kultūrā nostiprinājušos būtņu veidā. Atslēgas vārdi : bērna tēls, bērnu dzeja, 21. gs.
 
Image of a Child and it’s Relations with Surrounding World in 21st Century’s Latvian Children’s Poetry. In this Master’s paper , by using structural and hermeneutics scientific methods ,author is researching image of a child and child’s relationship with surrounding world in latvian children’s poetry that was written during period of 2000-2012 . Author reflects main tendencies of modern latvian children’s poetry, describes appearence of child in poetry and how child’s image personifies in different shapes. Child’s relationship with family, school, nature and nowdays reality is also being researched. Poetry depict’s children of different age and sex, mainly of latvian nationality, in different situations of life where children feel different emotions. Often child is personified in image of an animal or a plant, religious, mythical creature rooted in literature and folklore of various nations. Key words: child’s image, children’s poetry, 21st century.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16409
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6055]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV