• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Studentu lasītprasmes pilnveide akadēmiskajā angļu valodā

Thumbnail
Открыть
306-30847-Tatjana_Sildere_AngF020038.pdf (720.8Kb)
Автор
Šildere, Tatjana
Co-author
Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte
Advisor
Karapetjana, Indra
Дата
2007
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Lai sasniegtu labus studiju rezultātus, studentiem ir nepieciešamas vairākas svarīgas lasīšanas iemaņas: ātra vārdu atpazīšana, vārdu krājuma pilnveidošana, teksta struktūras pārzināšana un stratēģiskās lasīšanas prasmes. Tāpēc šajā bakalaura darbā ir pētīta studentu lasītprasmes pilnveidošana akadēmiskajā angļu valodā. Darba mērķis ir analizēt individuālās mācīšanās stratēģijas un efektīvas lasīšanas iemaņu nozīmi. Pētījuma veikšanai ir izmantota teorija, kā arī analizētas akadēmiskās angļu valodas pasniedzēju un studentu aizpildītās aptaujas anketas. Iegūtie rezultāti pierāda, ka vairākums studentu neizmanto lasīšanas stratēģijas un nav informēti par to esamību. Bakalaura darbā tiek secināts, ka augstākās izglītības iestādēs jāvelta vairāk laika lasīšanas stratēģiju mācīšanai un apgūšanai.
 
In order to succeed in the learning process, the learners need to have important reading abilities: rapid word recognition, vocabulary development, text-structure awareness, and strategic reading. Therefore, the present Bachelor Paper explores the issue of developing learners’ reading skills in English for Academic Purposes. The purpose of this research was to investigate the role of individual learning strategies as well as the effective reading skills. The present research has been conducted on the basis of analytical and selective study of the available theory and the analysis of the questionnaires for EAP teachers and students. The obtained results proved that most students neither apply any specific reading strategies nor are aware of them. It could be concluded that it is necessary to spend a lot of time on teaching and learning reading strategies in the higher educational establishments.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16455
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6775]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV