• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Datorizētās mācīšanās metaforas

Thumbnail
Öffnen
306-37605-Stepka_Monta_ms06073.pdf (269.0Kb)
Autor
Stepka, Monta
Co-author
Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte
Advisor
Cigankova, Nataļja
Datum
2010
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darbs „Datorizētās mācīšanās metaforas” apkopo konceptuālos metaforas, kas tiek lietotas, lai aprakstītu mācīšanos interneta vidē. Ir svarīgi zināt,kā cilvēki uztver mācīšanās procesu, jo tas nosaka kādā veidā viņi izvēlas mācīties. Darba mērķis ir atrast visbiežāk lietotās datorizētās mācīšanās metaforas. Pētījumā tiek pielietota G. Stīna metode,kas analizē metaforas kontekstā (Steen, 1999). Rezultātā tika atrasti astoņi sākotnējās pieredzes lauki: ēka, augs, karš, logs, asimilācija,iegaumēšana, ceļojums un pārmaiņas. Tika secināts, ka datorizētā mācīšanās tiek uztverta, kā sastāvoša no vairākām daļām un kā spējīga iepazīstināt,piemēram, ar jaunu kultūru;mācīšanās ir balstīta uz pieredzi. Atslēgas vārdi: konceptuāla metafora, analīze kontekstā, sākotnējās pieredzes lauks, rezultējošās pieredzes lauks, līdzība, mācīšanās veids.
 
The bachelor paper Metaphors for On-line Learning collects and analyses conceptual metaphors for on-line learning. It is important to see how people define the learning process, because it determines the way in which they learn. The purpose of the research is to find the most frequently used metaphors for on-line learning. The method of Steen (1999) that analyses metaphors in context was used in the research. Eight source domains were found: a building, a plant, a war, a window, assimilation, memorization, a journey and a change. It was concluded that on-line learning is perceived as consisting of several parts, as capable of introducing, for example, to a new culture; and as based on experience. Key words: a conceptual metaphor, analysis in context, a source domain, a target domain, affinity, learning style.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16488
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6216]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV