• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vērtības rakstveida biznesa diskursā: Eiropas uzņēmumu misijas paziņojumi

Thumbnail
Открыть
306-42804-Saicane_Baiba_bs10014.pdf (3.570Mb)
Автор
Šaicāne, Baiba
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Kalnbērziņa, Vita
Дата
2014
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba “Vērtības rakstveida biznesa diskursā: Eiropas uzņēmumu misijas paziņojumi” mērķis ir saskatīt vērtības uzņēmumu misijas paziņojumos, kā arī pārbaudīt vai reālie misijas paziņojumi sakrīt ar to žanra apraksta vadlīnijām. Darba autore apkopoja informāciju par rakstveida biznesa diskursa žanriem, pilnveidoto Švarca universālo vērtību teoriju un kvalitatīvo satura analīzi, lai analizētu 50 Eiropas uzņēmumu misijas paziņojumus. Pētījumā noskaidrojās, ka paša virzītas darbības, sasniegumu, varas-resursu un universālisma-rūpju vērtības tika lietotas visbiežāk. Izvēlētie misijas paziņojumi tika veidoti atšķirīgi, ja raugās no žanra apraksta noteikumiem, kā arī uzņēmumiem bija atšķirīgi skatījumi uz to, vai šādi paziņojumi ir nepieciešami.
 
The Bachelor Thesis Values in Written Business Discourse: European Companies’ Mission Statements aims at discerning the values present in mission statements, as well as checking whether actual mission statements comply with their genre description guidelines. The author collected information on written business discourse genres, qualitative content analysis and the refined Schwartz theory of universal values, and combined the information to analyse 50 European companies’ mission statements. The study showed that the values of self-direction-action, achievement, power-resources and universalism-concern were most frequently used. The mission statements selected have been created diversely in terms of how they complied with their genre description, as well as companies appeared to have different attitudes to the need of such statements.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16528
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6055]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV