Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorĀbele, Sarmīteen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:44:32Z
dc.date.available2015-03-24T06:44:32Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other15194en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16640
dc.description.abstractBakalaura darba "Sociālo mediju kā mārketinga instrumenta izmantošana jauniešu auditorijas piesaistīšanā: Dailes teātra piemērs" mērķis ir noskaidrot sociālo mediju nozīmi mārketinga komunikācijā, kā arī jauniešu auditorijas attieksmi pret to. Darbā izvirzītā hipotēze par to, ka sociālo mediju izmantošana Dailes teātra mārketinga komunikācijā ir efektīvs veids jauniešu auditorijas uzrunāšanai, tiek apgāzta. Pētījumā iegūtie dati liecina, ka tomēr nav pamats uzskatīt sociālos mediju par nozīmīgu kanālu Dailes teātra komunikācijai ar jauniešu auditoriju. Tie ir tikai viens no vairākiem kanāliem, kuros jaunieši iegūst informāciju par teātri. Bakalaura darbs sastāv no teorētiskās literatūras apkopojuma, pielietotās metodoloģijas apraksta un pētījumu rezultātu apkopojuma. Darba teorētiskajā daļā ietilpst mārketinga jēdziena skaidrojums un definīciju apkopojums, teorija par attiecību mārketingu un tiešā mārketinga nozīmi attiecību veidošanā. Tāpat arī teorija par mārketinga komunikācijām kultūras organizācijās, kā arī interneta mārketingu un sociālajiem medijiem. Metodoloģijas daļā tiek apskatīta literatūra par kvantitatīvās pētniecības metodēm - kontentanalīzi un anketēšanu, kā arī par kvalitatīvās pētniecības metodi daļēji strukturētajām intervijām. Empīriskā daļa ietver Dailes teātra mārketinga komunikācijas analīzi. Atslēgas vārdi: Sociālie mediji, kultūras mārketings, jaunieši, Dailes teātris.en_US
dc.description.abstractThe main objective of the Bachelor`s paper „ Social media as a marketing tool for the attraction of youth audience: Dailes teatris example”, is to find out importance of social media in the marketing communication and also the youths attitude against it. The hypothesis is that the use of social media for Dailes teātris marketing communication is an effective way of reaching young audiences, is overturned. The study findings suggest that there are no strong reasons to believe that social media is an important channel for Dailes teātris in communication with youth audience. It is just one of several channels in which young people obtain information about the theatre. The Bachelor`s paper consists of theoretical literature summary, applied methodology and research findings summary. The theoretical part of the work contains the concept of marketing and summary of definitions, theory of relationship marketing and direct marketing role in building relationships. Also, the theory of marketing communications in cultural organizations, as well as internet marketing and social media. The methodological part examines the literature on quantitative research methods - content analysis and questionnaire, and on qualitative research method of semi-structured interviews. Empirical part includes Dailes teātris marketing communication analysis. Keywords: Social media, cultural marketing, youth, Dailes teātris.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSociālo mediju kā mārketinga instrumenta izmantošana jauniešu auditorijas piesaistīšanā: Dailes teātra piemērsen_US
dc.title.alternativeSocial media as a marketing tool for the attraction of youth audience: Dailes teatris exampleen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige