Zīmola "Vaide" atpazīstamība un auditorijas attieksme pret to
Author
Griņina, Marina
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Rupā, Ulrika
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā tiek pētīts Latvijas apģērbu ražotāja „Vaide” atpazīstamība un auditorijas attieksme pret to. Vieglajai rūpniecībai, pie kuras pieder arī apģērba ražošana, Latvijā ir sena un bagāta vēsture. Šis ir pirmais pētījums Latvijas Universitātes Sociālo zinātņu fakultātes Komunikācijas nodaļas studentu noslēgumu darbu vidū, kas ir veltīts Latvijas apģērba ražotāju zīmolam un tā komunikācijai ar auditoriju.
Darbs sastāv no trim nodaļām: teorijas, pētījuma metodes un to izvēles pamatojuma, empīriskās daļas. Iegūtie pētījuma rezultāti uzrāda noteiktas pazīmes, ka autores izvirzīta hipotēze, ka zīmola „Vaide” komunikācija ar savu auditoriju neveido konkrētu vīziju par tā piedāvājuma klāstu un priekšrocībām, ir apstiprinājusies. Auditorija nav pietiekami informēta par „Vaide” zīmola priekšrocībām, un asociē ar padomju laikiem, kaut ko nemūsdienīgu. Nopietns iemesls, kāpēc „Vaide” nav populāra auditorijā, ir uzskats, ka šī zīmola produkcija ir dārga. This bachelor paper explores Latvian clothes manufacturer "Vaide", notably its brand recognition and audience attitude towards it. Latvian light industry, including garment manufacturing, has a very long and rich history.
This paper, generated at the the Faculty of Social Sciences (The Department of Communications Studies), is a first of its kind, that thoroughly covers the subject of Latvian clothing manufacturers brand and its communication with the audience.
Bachelor paper consists of three sections; theoretical part, research methods and empirical part as well as the summary of the research results.
Findings of the research serve as an evidence to the author's hypothesis about "Vaide" lacking specific vision for product range and product benefits, while implementing company's audience communication strategy.