Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorVaņkova, Laumaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:44:38Z
dc.date.available2015-03-24T06:44:38Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other19171en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16668
dc.description.abstractBakalaura darba nosaukums ir „Enerģijas dzērienu zīmolu atpazīstamība un lojalitāte: Red Bull, Shark un Burn gadījums.” Darba mērķis ir noskaidrot, cik informēta ir jauniešu auditorija par Latvijā pieejamiem enerģijas dzērienu zīmoliem, kā arī noskaidrot iemeslus, kādēļ viņi izvēlas konkrētos zīmolus. Darba teorētiskajā daļā tiek apskatīta teorija par zīmola jēdzienu un funkcijām, zīmolvedību, kā arī zīmola komunikācijas aspektiem, un, pamatojoties uz teorētiskajām nostādnēm, tiek analizēta minēto zīmolu vadīšanas stratēģija un izstrādāti priekšlikumi to pilnveidošanai. Darba pētnieciskā problēma: Lai gan patērētāju vidū atpazīstamāks ir Red Bull, tomēr tas nav iemīļotākais un nav līderis tirgū. Ar anketēšanas palīdzību noskaidrots, kas kādu zīmolu padara par līderi citu vidū, pēc kādiem principiem patērētāji izvēlas, kura zīmola dzērienu iegādāties, tiek analizēta enerģijas dzērienu zīmolu atpazīstamība, asociācijas ar konkrētiem zīmoliem un jauniešu auditorijas attieksme pret enerģijas dzērieniem kopumā. Darba gaitā tika realizēti sākotnēji izvirzītie uzdevumi, kā arī sasniegts darba mērķis. Secināts, ka jauniešu vidū atpazīstamākie ir tādi enerģijas dzērienu zīmoli, kā Red Bull, Dynami:t, Shark, Burn un Battery, un galvenie iemesli, kādēļ viņi tos izvēlas, ir dzēriena garša, cena, reklāmas un mārketinga aktivitātes, kā arī iepakojuma dizains, tilpums un zīmola atpazīstamība. Darbs sastāv no 74 lappusēm, 8 attēliem un 5 pielikumiem. Atslēgvārdi: zīmols, enerģijas dzērieni, atpazīstamība, lojalitāte, zīmola komunikācija, Red Bull, Burn, Sharken_US
dc.description.abstractThe Bachelor work’s theme is „Energy drink brand awareness and loyality: Red Bull, Shark and Burn case studies”. The goal is to find out how aware the youth is about energy drink brands in Latvia, as well as to clarify the reasons why they choose a particular brand. The theoretical part examines the theory of brand concepts and features, branding and brand communication aspects, and on the basis of theoretical statements, an analysis of the brand management strategy is made and recommendations for their improvement prepared. Research problem: Although Red Bull is more recognized among other brands, it is not consumers favourite and it is not the market leader. The aim of questionnaire is to get an insight in what is that makes the brand a leader, what are the principles that guide consumers while buying some certain brand, also to get an insight in energy drink brand awareness, association with certain brands, and youth audience attitude towards energy drinks in general and the reasons for selecting a particular brand. During the research all initially set tasks and goals have been achieved. Concluded that among young people is well known such energy drink brands like Red Bull, Dynami:t Shark, Burn and Battery, and the main reasons why they are chosen are the taste, price, promotion and marketing activities, as well as packaging design, volume and brand recognition. The work consists of 74 pages, 8 images and 5 attachments. Key words: brand name, energy drinks, awareness, loyalty, brand communication, Red Bull, Burn, Sharken_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleEnerģijas dzērienu zīmolu atpazīstamība un lojalitāte: Red Bull, Shark un Burn gadījumsen_US
dc.title.alternativeEnergy drink brand awareness and loyality: Red Bull, Shark and Burn case studiesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record