Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Maritaen_US
dc.contributor.authorOzola, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:44:40Z
dc.date.available2015-03-24T06:44:40Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other22185en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16687
dc.description.abstractBakalaura darbā „Žurnālā "Cosmopolitan" reprezentētā sieviešu tēla ietekme uz auditorijas priekšstatiem par sieviešu dzimtes identitāti (2006–2011)” tika pētīts tas, kā žurnālā „Cosmopolitan” tiek konstruēts sieviešu tēls. Autore darba sākumā izvirzīja mērķi noskaidro, vai un kā žurnāla "Cosmopolitan" saturs ietekmē lasītāju izpratni par sieviešu dzimtes identitāti, un, kā viņas uztver žurnāla saturu. Darbā izvirzītas vairākas hipotēzes: 1.mediju saturs ir mākslīgi konstruēts, un tajā attēlotās sievietes parādītas idealizētas, tādēļ lasītājas apzināti vai neapzināti ietekmējas no mediju veidotajiem skaistuma standartiem; 2.idealizētas sievietes lasītāju zemapziņā rada neapmierinātību ar savu izskatu, jo tādi standarti ir vai nu neiespējami, vai grūti sasniedzami; Bakalaura darbā ir trīs daļas. Teorētiskajā daļā ir atrodama informācija par dzimtes identitāti un masu mediju ietekmi uz to. Otrajā darba daļā ir aprakstītas pētījumā izmantotās pētniecības metodes – kontentanalīze, diskursa analīze, kvalitatīvās intervijas un silueta studijas. Empīriskajā daļā tiek analizēti iegūtie pētījumu rezultāti. Atslēgas vārdi: žurnāli, dzimtes identitāte, diskursa analīze, kontentanalīze, intervija.en_US
dc.description.abstractBachelor thesis „The represented image of women in "Cosmopolitan" magazine and it’s impact on the audience's notions of female gender identity (2006–2011)” researched how are being constructed women image in “Cosmopolitan” magazine. The author set a target to establish whether “Cosmopolitan” magazine content influences reader’s perception of female gender identity, and how they perceive the content which is offered to them by the magazine. The author at the beginning of this work made a number of hypotheses: 1.The content of mass media is artificially constructed and the represented images of women are idealized and consciously or unconsciously adopted by the readers. 2.Mass media standards of ideal women are either impossible or very difficult to reach for average women, so this ideal women image creates dissatisfaction with their appearance. Bachelor thesis consists of three main sections. First section summarizes theoretical information about gender identity and mass media influence on it. The second section of the thesis describes research methodology – content analysis, discourse analysis, qualitative interviews and silhouette studies. The third section is empirical part, where you can find analysis of the data which were collected through research methods. Key words: magazines, gender identity, discourse analysis, content analysis, interview.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleŽurnālā "Cosmopolitan" reprezentētā sieviešu tēla ietekme uz auditorijas priekšstatiem par sieviešu dzimtes identitāti (2006–2011)en_US
dc.title.alternativeThe represented image of women in "Cosmopolitan" magazine and it’s impact on the audience's notions of female gender identity (2006–2011)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record