Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorZitmane, Maritaen_US
dc.contributor.authorTizika, Evitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:44:41Z
dc.date.available2015-03-24T06:44:41Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other22290en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16690
dc.description.abstractBakalaura darba “Sociālo tīklu izmantošana konkurences priekšrocību gūšanai: parfimērijas interneta veikalu reklāmas komunikācijas novērtējums” mērķis ir noteikt parfimērijas interneta veikalu konkurences priekšrocības, ko tie gūst no darbības sociālajos tīklos. Darbs sastāv no 3 daļām: teorētiskās, metodoloģiskās un analītiskās. Teorētiskajā daļā tiek apskatīta Web 2.0 ēra, reklāmas internetā, sociālo mediju mārketings, internets Latvijā, tā auditorija, uzņēmumi kā interneta lietotāji, interneta reklāmu tirgus, sociālo tīklu fenomens un teorijas, kā arī sociālo tīklu Draugiem.lv, Twitter.com un Facebook.com piedāvātās reklāmas iespējas. Lai veiktu pētījumu, izmantota aptauja, ekspertu intervija un kvalitatīvā kontentanalīze. Analītiskajā daļā tiek analizēta parfimērijas interneta veikalu (Veroni.lv, Cidonija.lv, Parfumexpress.lv, Ienacunnoperc.lv, Vienkarsi.lv) sociālajos tīklos Draugiem.lv, Twitter.com un Facebook.com ievietoto reklāmu komunikācija.en_US
dc.description.abstractThe main goal of the bachelor thesis "Social networking as a competitive advantage: evaluation of online perfume shop advertisement communication" is to define online perfume shop advantages which they gain from using social networks. The structure of the paper is divided into 3 parts: theoretical, methodological and analytical. The theoretical part provides an insight on the topics Web 2.0 era, online advertising, social media marketing, internet usage in Latvia and the target audience, internet usage of business purposes, advertisement market on the internet, the social networking phenomenon and theories, as well as advertising opportunities on social networks Draugiem.lv, Twitter.com and Facebook.com. The research part consists of a survey, an expert interview and qualitative content analysis. The third part provides an analysis of the online perfume shop (Veroni.lv, Cidonija.lv, Parfumexpress.lv, Ienacunnoperc.lv, Vienkarsi.lv) advertising communication in social networks Draugiem.lv, Twitter.com and Facebook.com.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSociālo tīklu izmantošana konkurences priekšrocību gūšanai: parfimērijas interneta veikalu reklāmas komunikācijas novērtējumsen_US
dc.title.alternativeSocial networking as a competitive advantage: evaluation of online perfume shop advertisement communicationen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию