• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Feminisms populārajā kultūrā: sievietes reprezentācija Lady Gaga daiļradē (2008–2013)

Thumbnail
Открыть
309-33958-Kalnina_Sintija_sk09228.pdf (3.148Mb)
Автор
Kalniņa, Sintija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Ozoliņa, Liliāna
Дата
2013
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Pētījuma problēma darbā “Feminisms populārajā kultūrā: sievietes reprezentācija Lady Gaga daiļradē (2008-2013)” ir sievietes tēla reprezentācija Lady Gaga daiļradē laika posmā no 2008. līdz 2013. gadam. Darba teorētiskajā daļā detalizēti aprakstītas teorētiskās izpratnes par populāro kultūru, īpašu uzmanību pievēršot populārajai mūzikai, slavenībām un feminisma nozīmei tajā. Empīriskajā daļā analizēts sievietes tēls Lady Gaga daiļradē, izmantojot aptauju, lai noskaidrotu sabiedrības attieksmi, metaforu analīzi, lai konstatētu sievietes tēla reprezentāciju daiļradē, un daļēji strukturētu interviju, lai noskaidrotu ekspertu viedokli. Darba struktūru veido teorētiskā, metodoloģiskā un empīriskā daļa, secinājumu daļā nosakot, kā sievietes tēls reprezentēts populārās mūzikas dīvas Lady Gaga daiļradē laika posmā no 2008. līdz 2013. gadam. Atslēgvārdi: populārā kultūra, populārā mūzika, slavenības, feminisms, sieviete, Lady Gaga, reprezentācija, metaforas.
 
The problem of a research in thesis “Feminism in popular culture: representation of women in creative activities of Lady Gaga (2008–2013)” is representation of the image of a women in creation of Lady Gaga during the period of 2008-2013. The theoretical part shows theoretical understanding of feminism in popular culture, focusing on popular music, celebrities, creativity and representation of a woman. The empirical part analyses the image of a woman in creation of Lady Gaga, using survey to determine public’s view, metaphor analysis to identify the representation of the image of a woman in creation and semi-structured interviews to find expert opinions. The work structure consists of theoretical, methodological and empirical part, in conclusion determining, how the image of a woman is represented in creation of Lady Gaga during the period of 2008-2013. Keywords: popular culture, popular music, celebrities, feminism, woman, Lady Gaga, representation, metaphors.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16742
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV