• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Politiskais mārketings kā LR 9. Saeimas vēlēšanu rezultātu ietekmējošs faktors

Thumbnail
Открыть
309-36920-abelniece_selina_polz020084.pdf (1.006Mb)
Автор
Ābelniece, Selīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Dmitričenko, Ieva
Дата
2009
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba tēma “Politiskais mārketings kā LR 9.Saeimas vēlēšanu rezultātu ietekmējošs faktors” tika izvēlēta pamatojoties uz pieaugošo politiskā mārketinga nozīmīgumu un nepārtraukto attīstību mūsdienu politiskajā sistēmā. Bakalaura darba sākumā tiek izteikta hipotēze, ka jo plašāks politiskā mārketinga elementu pielietojums priekšvēlēšanu kampaņā, jo partijai lielāks iegūto mandātu skaits LR 9.Saeimā proporcionāli pret partiju reitingiem periodā pirms vēlēšanu kampaņas sākuma . Lai pārbaudītu hipotēzi, tiek noteikts kādi stratēģiskā mārketinga elementi jāpielieto politikā un tiek izpētīts šo elementu pielietojums Latvijas partiju 9.Saeimas vēlēšanu kampaņas organizēšanā. Tiek noskaidrots partiju politiskā mārketinga pielietojuma kompetences koeficients un priekšvēlēšanu kampaņas efektivitātes rādītājs. Šie rādītāji tiek salīdzināti ar partiju kampaņai tērēto budžetu un vietu skaitu 9.Saeimā.
 
Bachelor paper theme “Political marketing as the influencing factor of LR 9.Saeima election result” has been chosen because the meaning of political marketing is continuing to grow and develop in the political system. There is hypothesis in the begging of this paper that says that if the political parties are extensive using the elements of political marketing, they get more places in the 9.Saeima – proportionally to parties rating before the campaign was started in March. To verify hypothesis there is political parties of Latvia described in this paper, to make analysis about that how they use the elements of political marketing in their campaigns of elections of 9.Saeima. The competence of using political marketing elements in political campaign has been to set off the result of elections in 9.Saeima and the budget of the political campaign
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16755
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV