Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorSkudra, Ojārsen_US
dc.contributor.authorTērmane, Maijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:44:51Z
dc.date.available2015-03-24T06:44:51Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other38088en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16760
dc.description.abstractMaģistra darba “Korporatīvās sociālās atbildības aspekts uzņēmuma “Tele2” krīzes komunikācijas plānošanā un praksē (2009. – 2011. gads)” ietvaros risināta pētījuma problēma – uzņēmumā “Tele2” pastāvoša korpratīvās sociālās atbildības aspekta vieta krīzes komunikācijas plānošanā un praksē. Darbs strukurēts piecās nodaļās. Darba teorētiskajā daļā skaidroti ar krīzi un krīzes komunikāciju, kā arī korporatīvo sociālo atbildību saistītie jēdzieni. Darba empīriskajā daļā autore raksturojusi uzņēmuma “Tele2” īstenoto korporatīvo sociālo atbildību, kā arī tās aspektus mārketinga kampaņas “Meteorīts” krīzē, balstoties uz gadījuma pētījumā iegūtajām zināšanām. Gadījuma pētījuma ietvaros tika veikta kvalitatīvā kontentanalīze, dokumentu analīze un daļēji strukturētās intervijas ar “Tele2” un sabiedrisko attiecību aģentūras “Deep White” pārstāvjiem. Atslēgvārdi: krīzes komunikācija, korporatīvā sociālās atbildība, sabiedriskās attiecības, “Meteorīts”en_US
dc.description.abstractMaster thesis “Corporate social responsibility aspect in Tele2 company crisis communication planning and practice (year 2009. – 2011.)” considers corporate social responsibility aspects’place in Tele2 company crisis communication planning and practice. The paper is structured in five chapters. The theoretical part deals with terminology of crisis and crisis communication, corporate social responsibility contents have been characterized as well. In the empirical part of the paper, the author has characterized Tele2 company implemented corporate social responsibility, as well as its aspects in marketing kamapign “Meteorīts” crisis, based on the knowledge acquired durig case study. Within the case sudy, the qualitative content analysis, documentation and sem – structured interviews with the Tele2 un public relations agency “Deep White” representatives were done. Key words: crisis communication, corporate social responsibility, public relations, “Meteorīts”en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleKorporatīvās sociālās atbildības aspekts uzņēmuma "Tele2" krīzes komunikācijas plānošanā un praksē (2009.-2011. gads)en_US
dc.title.alternativeCorporate social responsibility aspect in Tele2 company crisis communication planning and practice (year 2009.-2011.)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию