• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sabiedrisko attiecību vēstījumu ietekme uz auditorijas uzmanību un atcerēšanos: augstskolu veidotie video materiāli par studentu piesaisti (2006.–2013. gads)

Thumbnail
Открыть
309-40510-Sinakrjova_Santa_ss10122.pdf (1.930Mb)
Автор
Šinkarjova, Santa
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Šķilters, Jurģis
Дата
2013
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba tēma ir „Sabiedrisko attiecību vēstījumu ietekme uz auditorijas uzmanību un atcerēšanos: augstskolu veidotie video materiāli par studentu piesaisti (2006.–2013. gads)”. Pētnieciskā problēma – saņemtās informācijas atcerēšanās paradumu atšķirības. Mērķis – noskaidrot atcerēšanās paradumu atšķirības. Uzdevumi – izpētīt atbilstošu literatūru, veikt kontentanalīzi, anketēšanu, eksperimentu. Darbs veidots trīs daļās – piecās teorētiskajās daļās, metodoloģiskajā un empīriskajā daļā. Teorētiskajā daļā apskatīta atmiņa, vizuālā uztvere, semioloģija – zīmes, kodi, simboli, valoda, internets. Empīriskajā daļā – kvalitatīvā kontentanalīze, aptauja un vizuālās uztveres eksperiments. Nobeigumā secināts, kādi ir atcerēšanās paradumi pēc video materiālu noskatīšanās. Atslēgas vārdi: atmiņa, vizuālā uztvere, internets, video materiāli
 
Topic is „Impact of public relation messages on attention and remembering in audience: student attraction college videos (2006–2013 year)”. Research problem – differences in remembering habits of perceived information. Aim of the work – to study differences of remembering habits. Tasks – to analyze the literature on the topic, to do content analysis, questionnaire, and experiment. The work has three parts – five theoretical, methodological, and empirical. Theoretical part deals with memory, visual perception, semiotics – signs, codes, symbols, language, internet. There are qualitative content analysis, questionnaire, visual perception experiment in the empirical part. At the end the conclusions on remembering habits after watching the videos were drawn. Keywords: memory, visual perception, internet, video materials
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16778
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV