Sabiedrisko attiecību vēstījumu ietekme uz auditorijas uzmanību un atcerēšanos: augstskolu veidotie video materiāli par studentu piesaisti (2006.–2013. gads)
Автор
Šinkarjova, Santa
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Šķilters, Jurģis
Дата
2013Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba tēma ir „Sabiedrisko attiecību vēstījumu ietekme uz auditorijas uzmanību un atcerēšanos: augstskolu veidotie video materiāli par studentu piesaisti (2006.–2013. gads)”. Pētnieciskā problēma – saņemtās informācijas atcerēšanās paradumu atšķirības. Mērķis – noskaidrot atcerēšanās paradumu atšķirības. Uzdevumi – izpētīt atbilstošu literatūru, veikt kontentanalīzi, anketēšanu, eksperimentu. Darbs veidots trīs daļās – piecās teorētiskajās daļās, metodoloģiskajā un empīriskajā daļā. Teorētiskajā daļā apskatīta atmiņa, vizuālā uztvere, semioloģija – zīmes, kodi, simboli, valoda, internets. Empīriskajā daļā – kvalitatīvā kontentanalīze, aptauja un vizuālās uztveres eksperiments. Nobeigumā secināts, kādi ir atcerēšanās paradumi pēc video materiālu noskatīšanās.
Atslēgas vārdi: atmiņa, vizuālā uztvere, internets, video materiāli Topic is „Impact of public relation messages on attention and remembering in audience: student attraction college videos (2006–2013 year)”. Research problem – differences in remembering habits of perceived information. Aim of the work – to study differences of remembering habits. Tasks – to analyze the literature on the topic, to do content analysis, questionnaire, and experiment. The work has three parts – five theoretical, methodological, and empirical. Theoretical part deals with memory, visual perception, semiotics – signs, codes, symbols, language, internet. There are qualitative content analysis, questionnaire, visual perception experiment in the empirical part. At the end the conclusions on remembering habits after watching the videos were drawn.
Keywords: memory, visual perception, internet, video materials