Show simple item record

dc.contributor.advisorŠķilters, Jurģisen_US
dc.contributor.authorŠinkarjova, Santaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:44:53Z
dc.date.available2015-03-24T06:44:53Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other40510en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16778
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Sabiedrisko attiecību vēstījumu ietekme uz auditorijas uzmanību un atcerēšanos: augstskolu veidotie video materiāli par studentu piesaisti (2006.–2013. gads)”. Pētnieciskā problēma – saņemtās informācijas atcerēšanās paradumu atšķirības. Mērķis – noskaidrot atcerēšanās paradumu atšķirības. Uzdevumi – izpētīt atbilstošu literatūru, veikt kontentanalīzi, anketēšanu, eksperimentu. Darbs veidots trīs daļās – piecās teorētiskajās daļās, metodoloģiskajā un empīriskajā daļā. Teorētiskajā daļā apskatīta atmiņa, vizuālā uztvere, semioloģija – zīmes, kodi, simboli, valoda, internets. Empīriskajā daļā – kvalitatīvā kontentanalīze, aptauja un vizuālās uztveres eksperiments. Nobeigumā secināts, kādi ir atcerēšanās paradumi pēc video materiālu noskatīšanās. Atslēgas vārdi: atmiņa, vizuālā uztvere, internets, video materiālien_US
dc.description.abstractTopic is „Impact of public relation messages on attention and remembering in audience: student attraction college videos (2006–2013 year)”. Research problem – differences in remembering habits of perceived information. Aim of the work – to study differences of remembering habits. Tasks – to analyze the literature on the topic, to do content analysis, questionnaire, and experiment. The work has three parts – five theoretical, methodological, and empirical. Theoretical part deals with memory, visual perception, semiotics – signs, codes, symbols, language, internet. There are qualitative content analysis, questionnaire, visual perception experiment in the empirical part. At the end the conclusions on remembering habits after watching the videos were drawn. Keywords: memory, visual perception, internet, video materialsen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSabiedrisko attiecību vēstījumu ietekme uz auditorijas uzmanību un atcerēšanos: augstskolu veidotie video materiāli par studentu piesaisti (2006.–2013. gads)en_US
dc.title.alternativeImpact of public relation messages on attention and remembering in audience: student attraction college videos (2006–2013 year)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record