Sabiedrisko attiecību pielietojums klientu servisa nodrošināšanā: SIA "Valmieras ūdens" gadījums
Author
Zandere, Lāsma
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Mūsdienās, praktiski neviens uzņēmums neiztiek bez sabiedrisko attiecību speciālista palīdzības. Sabiedriskās attiecības uzņēmumā darbojas saskaņā ar mārketingu un lielā mērā atbild par klientu servisa kvalitāti. Sava darba laikā noskaidrošu kāda loma sabiedriskajām attiecībām ir uzņēmuma SIA „Valmieras ūdens” klientu servisa nodrošināšanā. Pētījuma problēma ir tāda, ka uzņēmums SIA „Valmieras ūdens” bieži saņem sūdzības no klientiem par savu darbinieku negatīvo attieksmi vai paviršo darbu. Pētījuma laikā izmantojot aptaujas ar uzņēmuma darbiniekiem un Valmieras pilsētas iedzīvotājiem, kā arī intervijas ar klientu servisa vadītāju un sabiedrisko attiecību speciālistiem noskaidrošu kādi ir iemesli sūdzībām, kas tiek darīts un kas tiek plānots darīt , lai uzlabotu esošo situāciju. Today, virtually no one company can not do without a public relations specialist help. Public relations in company works with marketing and is largely responsible for the quality of customer service. During my study, I will find out what the role of public relations in company LLC "Valmieras ūdens" for customer service development. The research problem is that the company LLC "Valmieras ūdens" often receive complaints from customers about their employees' negative attitudes or careless work. During the study, by using a questionnaire to the company's employees and Valmiera city residents as well as interviews with customer service managers and public relations speciālists i will find out what are the reasons for complaints to be done and what is planned to be done to improve the situation.