• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Informācijpratības un sadarbības prasmes attīstīšana ar WebQuest mācību modeli

Thumbnail
Открыть
299-17173-Gulbis_Martins_mg09201.pdf (932.5Kb)
Автор
Gulbis, Mārtiņš
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Logins, Jāzeps
Дата
2011
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Informācijpratības un sadarbības prasmes attīstīšana ar WebQuest mācību modeli. Gulbis M., zinātniskais vadītājs Dr.chem.,. docents Logins J., kvalifikācijas darbs, 41 lappuses, 6 attēli, 7 tabulas, 2 pielikumi, 25 literatūras avoti. Latviešu valodā. WEBQUEST, PROJEKTA APRAKSTS, DARBA UZDEVUMI, SPIRTI, FENOLI, INFORMĀCIJPRATĪBA, SADARBĪBAS PRASMES. Darbā veikta literatūras izpēte par WebQuest mācību modeļa izmantošanu ķīmijas mācību procesā, lai attīstītu skolēnu informācijpratību un sadarbības prasmes. Izveidots WebQuest projekta apraksts „Ieskaties un iepazīsti spirtu un fenolu daudzveidību!” ķīmijas tematā „Ogļūdeņražu hidrksilatvasinājumi” 12. klasei. WebQuest projekts ir aprobēts piecās dažādās 12. klasēs Pumpuru vidusskolā un Āgenskalna Valsts ģimnāzijā. Projekta aprobācijas rezultātu analīze liecina, ka WebQuest projekts ir interesants 94% skolēniem. 97% skolēnu sagādāja grūtības informācijas apstrāde un tā bija lieliska iespēja pilnveidot informācijpratību. 89% skolēnu atzīst, ka ir ieguvuši vērtīgu pieredzi un jaunas prasmes savstarpējās sadarbības laikā. 36 % skolēnu vēlas, lai projekta gaitā tiktu iesaistītas arī praktiskas darbības, piemēram, eksperimentus, video veidošanu, spēles vai ekskursijas. Rezultātu analīze pierāda, ka WebQuest projekti rosina skolēnus mācīties, pilnveidot informācijpratību un sadarbības prasmes.
 
Education of information literacy and collaboration skills with WebQuest teaching model. Gulbis M., supervisor Dr.chem., doc. Logins J., Master’s thesis, 41 pages, 6 figures, 7 tables, 2 appendixes, 25 literature references. In Latvian. WEBQUEST, PROJECT DESCRIPTION, WORK TASKS, ALCOHOLS, PHENOLS, INFORMATION LITERACY, COLLABORATION SKILLS. This study presents research about the WebQuest teaching model in chemistry learning process with aim to develop students’ information literacy and collaboration skills. There is created WebQuest project description „Look closely and get to know multiplicity of alcohols and phenols!” in chemistry for grade 12th within theme „Hydroxyl derivatives of hydrocarbons”. WebQuest project is approbated in 5 different classes of Pumpuri Secondary school and State gymnasium of Agenskalns. Results of approbation indicate WebQuest project is interesting to 94% of students. 97% of students had difficulties with processing of information and it was excellent possibility to improve information literacy. 89% of students recognize they gained valuable experience and new skills during collaboration. 36% of students wish if project contains practical actions e.g. experiments, creating of video, games or excursions. Analysis of results demonstrates WebQuest projects motivate students to learn, improve information literacy and collaboration skills.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16812
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV