• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

5 – 6 gadus vecu bērnu darbaudzināšanas īpatnības bāreņu namā

Thumbnail
Открыть
299-26670-Vilcane_Rasma_SkPi030049.pdf (1.232Mb)
Автор
Vilcāne, Rasma
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kucina, Aina
Дата
2008
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
DARBA NOSAUKUMS: 5 – 6 gadus vecu. bērnu darbaudzināšanas īpatnības bāreņu namā. DARBA AUTORS: Rasma Vilcāne DARBA ZINĀTNISKĀ VADĪTĀJA: mag. paed. A. Kucina DARBA APJOMS: darbs sastāv no 57 lpp., 3 tabulām, 7 attēliem, 29 bibliogrāfiskie nosaukumi. Manu pētījumu tēmu noteica tas, ka darbaudzināšana bāreņu nama bērniem ir svarīga. Tā sagatavo audzēkņus darba dzīvei. Tas ir svarīgs audzināšanas līdzeklis, kas sekmē bērnu vispusīgu attīstību, veido bērna personību – personības īpašības – neatlaidību, mērķtiecību, organizētību, paškontroli. Darbā bērniem attīstās izpalīdzība, iejūtība, atsaucība un citas pozitīvas īpašības. Darbā apgūst noteiktas prasmes un iemaņas. Ikviena darba veikšana ir nepieciešams noteikts fiziskās un psihiskās attīstības līmenis. Fiziskās īpašības un rakstura iezīmes veidojas dzīves un audzināšanas rezultātā. Svarīgi ir tas, ka audzināšana darbā jāsāk no mazotnes. Diplomdarba praktiskā nozīme ir tā, ka šo darbu var izmantot pedagogi strādājot bāreņu nama pirmsskolas grupiņā. Sava darba teorētiskajā daļā balstījos uz vairāku autoru idejām: J. A. Komenska, K. Ušinska, A. Makarenko, N. Krupskajas, V. Suhomļinska, D. Dzinteres, A. Dauges. Pētījuma mērķis bija izzināt bāreņu nama 5 – 6 g. v. bērnu darbaudzināšanas īpatnības bāreņu namā. Mana izvirzītā hipotēze darba gaitā tika pierādīta. PĒTĪJUMA OBJEKTS: pedagoģiskais process bāreņu namā „Līkumi” PĒTĪJUMA PRIEKŠMETS: pozitīvas attieksmes veidošanās pret darbu. PĒTĪJUMA MĒRĶIS: izzināt bāreņu nama 5 – 6 g. v. bērnu darbaudzināšanas īpatnības. HIPOTĒZE: darbaudzināšanas rezultāts būtiski uzlabosies, ja audzināšanas procesā ievēros bērna darbaudzināšanas īpatnības. PĒTIJUMA UZDEVUMI: 1.Teorētiski iepazīt pedagoģisko un psiholoģisko literatūru par darbaudzināšanu. 2.Praktiski izzināt bāreņu nama pozitīvas attieksmes veidošanos pret darbu. PĒTĪJUMA METODES: 1.Teorētiskā metode literatūras analīze. 2.Empīriskās metodes – pedagoģiskais vērojums, novērojumi, praktiskais darbs ar bērniem. PĒTĪJUMA BĀZE: Bāreņu nama „Līkumi” 7 bērni vecumā no 5 – 6 gadiem.
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16814
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV