Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorRoja, Ženijaen_US
dc.contributor.authorBabrāne, Initaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:04:36Z
dc.date.available2015-03-24T07:04:36Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other19491en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16838
dc.description.abstractEmocionālās izdegšanas sindroma analīze augstākās izglītības un profesionālās pilnveides izglītības iestāžu pedagogu darbā. Maģistra darbs, 67 lappuses, 30 attēli, 7 tabulas, 28 literatūras avoti, 10 pielikumi. Latviešu valodā. Galvenie maģistra darba rezultāti: 1)Veikts pētījums par emocionālās izdegšanas sindroma veidošanos augstākās izglītības un profesionālās pilnveides izglītības iestāžu mācībspēku darba vidē. 2)Izstrādāti ieteikumi emocionālās izdegšanas sindroma kā psihoemocionālā darba vides riska faktora mazināšanai. Maģistra darba literatūras apskats izklāsta psihoemocionālo darba vides riska faktoru iespējamo ietekmi uz augstskolas un profesionālās pilnveides izglītības iestāžu pedagogu darba kvalitāti, apskata izdegšanas sindroma teorijas, izpētes modeļus, veidošanās riska iespējamību. Rezultātu un diskusijas daļā analizēta un salīdzināta psihoemocionālā darba vide augstskolā un profesionālās pilnveides izglītības iestādēs. Maģistra darbā izstrādātais pētījums balstīts V. Boiko izstrādāto testu emocionālās izdegšanas līmeņa diagnostikai. Pētījuma izstrādei aptaujāti 106 augstskolu pedagogi un pedagoģijas maģistranti, kā arī 30 profesionālās pilnveides izglītības iestāžu (mācību centru) pedagogi. Izmantojot SWID analīzi salīdzināti pētījumā atšķirīgā darba vidē iegūto datu apstrādes rezultāti. Maģistra darba nobeigumā apkopoti 13 secinājumi un izstrādātas 10 praktiskās rekomendācijas emocionālās izdegšanas sindroma riska mazināšanai. Atslēgas vārdi: psihoemocionālie riska faktori, emocionālās izdegšanas sindroms, profesionālā izdegšana, Boiko tests, SVID analīze.en_US
dc.description.abstractAnalyses of Emotional burn – out syndrome at higher education institution and professional development schools lecturers work. Master paper’s consists of 67 pages, 7 figures, 30 pictures and 10 additions Master paper’s reference objects consist of 28 source of information Main results of Master paper’s: 1.Accomplished research about emotional burn-out formation at universities and professional development schools lecturers work environment; 2.Developed suggestions to reduce emotional burn-out as psycho-social work environment risk factor in universities and professional development schools. At Master paper’s theoretical and annalistic sections reflects psycho- social work environment risk factors, emotional burn – out theories, researched models and forming risks. At research sections is analyzed secure work environment in universities and professional development schools, summarized legal basis for its ensuring. Research done in Master paper is based on V. Boiko worked out methodology for emotional bourn – out level diagnostic by using questionnaire and SWOT analysis. Respondents of pool were 106 university lecturers and master’s course students of pedagogy and 33 lectures from professional development schools. At conclusion of Master paper is summarized 13 conclusions and worked out 10 proposals to reduce emotional bourn – out syndrome risks. Keywords: psycho – emotional risk factors, emotional burnout syndrome, Professional blown, Boiko test, SWOT analysis.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDarba vides aizsardzība un ekspertīzeen_US
dc.titleEmocionālās izdegšanas sindroma analīze augstākās izglītības iestādes pedagogu darbāen_US
dc.title.alternativeAnalysis of emotional burn-out syndrome of teacher’s work at higher education institutionen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию