Show simple item record

dc.contributor.advisorVēzis, Viestursen_US
dc.contributor.authorGlode, Kristīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:04:43Z
dc.date.available2015-03-24T07:04:43Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other33893en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16872
dc.description.abstractBakalaura darbs ir veltīts interaktīvu materiālu izveidei. Balstoties uz vidējās izglītības standarta matemātikā padziļinātu analīzi, interaktīvu mācību līdzekļu veidošanas pamatprincipiem un programmatūras interaktīvu mācību līdzekļu veidošanai izpēti, sastādīts metodiskais materiāls skolotājiem interaktīvu mācību materiālu veidošanā, izmantojot Adobe Flash. Darba ietvaros veiktā izstrādāto mācību līdzekļu aprobācija pierāda, ka skolotāji ar nelielu pieredzi mācību materiālu veidošanā un programmēšanā, īsā laikā var apgūt patstāvīgi izstrādāt interaktīvus mācību materiālus, izmantojot Adobe Flash. Bakalaura darba apjoms ir 46 lapas, kas strukturētas 5 nodaļās un ietver 2 tabulas, 16 attēlus, kam pievienoti 13 pielikumi un izmantoti 33 bibliogrāfiskie avoti. Atslēgvārdi – interaktīvi mācību materiāli, interaktīvu mācību materiālu veidošana, matemātika, matemātikas didaktika.en_US
dc.description.abstractBachelor's work is dedicated to interactive material development. Based on the standard of secondary education in mathematics in-depth analysis, interactive learning tools development principles and analyses of different software for interactive material development, prepared methodological materials for teachers on interactive teaching material development using Adobe Flash. Work carried out within the approbation of developed teaching materials and results shows that teachers with little experience of training material development and programming, in a short period of time can learn interactive materials development using Adobe Flash. The paper consists of 46 pages, 2 tables, 16 pictures, 13 appendices and 33 bibliographical sources have been used. Keywords – interactive training materials, interactive training materials development, mathematics, mathematics didactics.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleDatorprogrammu izmantošana interaktīvu materiālu veidošanāen_US
dc.title.alternativeDifferent softwares for interactive materials developmenten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record