• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Ķīmijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Chemistry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Ķīmijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Chemistry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vizualizāciju ietekme skolēnu mācību procesā matemātikā 8.klasē

Thumbnail
Öffnen
300-39383-Zača_Anete_az09347.pdf (2.203Mb)
Autor
Zača, Anete
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
France, Ilze
Datum
2013
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Darbs sastāv no ievada, piecām nodaļām, secinājumiem un 6 pielikumiem. Darba mērķis ir izpētīt vizualizācijas kā mācību metodes ietekmi uz matemātikas apguvi 8. klasē darbā ar dažādu zināšanu līmeņu skolēniem. Darba pirmajā nodaļā tiek apskatīti dažādu vizualizāciju veidi, to izmantošana skolā. Otrajā nodaļā tiek apskatītas pusaudžu psiholoģiskās attīstības īpatnības. Trešajā nodaļā tiek analizēti daudzveidīgi skolēnu diferencēšanas veidi, to izmantošanas pieredze pasaules valstīs. Ceturtajā nodaļā ir aprakstīti skolēnu uztveres tipi un sadalījums pa zināšanu līmeņu grupām Jelgavas Valsts ģimnāzijas 8. klasēs. Piektajā nodaļā tiek pētīts, kā dažādi vizualizācijas veidi (attēli, filmas, animācijas, modeļi) ietekmē skolēnu mācīšanos, kuri no veidiem skolēniem šķiet nozīmīgi katrā no zināšanu līmeņu grupām un atkarībā no uztveres tipiem.
 
The present paper consists of an introduction, five chapters, conclusions and 6 appendixes. The goal of the paper is to investigate the impact of the visualization as a learning method studying mathematics of the different levels of the eight grade students. The first chapter of the present paper includes a description of different types how visualizations are used at school. The second chapter discusses the nature of the adolescent psychological development. In the third chapter are analyzed different forms of pupils' differentiation, the experience used in various countries in the world. The fourth chapter describes the types of pupils' perception and levels of learning among the students' groups in the eighth grades of Jelgava State gymnasium. The fifth chapter examines how different forms of visualizations (images, movies, animations, models) affects student learning and which type of visualization appear to be significant in each of the groups and levels of perception type.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16880
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses [1583]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV