• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Winsock tehnoloģijas izmantošana spēļu programmēšanā

Thumbnail
Открыть
302-32616-Slavs_Vladimirs_vs08172.pdf (860.6Kb)
Автор
Slavs, Vladimirs
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Дата
2010
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Šis kvalifikācijas darbs apraksta tīkla spēles izstrādi. Darba mērķis bija trīs mēnešu laikā izstrādāt lomu spēli, kura atbalsta daudzlietotāju piedalīšanos vienā kaujā vienlaicīgi. Darbā ir aprakstītas problēmas, ar kurām sastapās autors, un risinājumi, kuri bija izmantoti lai tās novērstu. Sistēma sastāv no divām daļām: servera un klienta, kas programmēšanas procesam radīja papildus sarežģītību. Izstrāde bija veikta C++ valodā ar WinSock bibliotēkas palīdzību, kura nodrošināja iespēju datu pārraidei starp serveri un klientiem. Lai veidotu klienta grafisko daļu, bija izmantota SDL bibliotēka.
 
This work describes the development of online Role Playing Game with multi-user support. It describes the various development stages, as well as problems, which appeared during the programming phase and solutions to them. System consists of two parts: client and server, which provided additional complexity to the development process. C++ has been chosen as a programming language to complete this project. Also, as the title of this work says, the possibility of data exchange through the network was provided by WinSock library. The client’s user interface was made using SDL library.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17066
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses [5770]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV