Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorFreivalds, Kārlisen_US
dc.contributor.authorNiedra, Robertsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Datorikas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:05:26Z
dc.date.available2015-03-24T07:05:26Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other42777en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17092
dc.description.abstractŠajā darbā tiek apskatītas konkrētas iegultās sistēmas – maršrutētāji ar LCD displejiem. Aplūkotajās sistēmās nav paredzēts grafiskais procesors grafikas primitīvu zīmēšanai, kā arī tās nespēj veikt aprēķinus, izmantojot daļskaitļus. Darba mērķis ir izpētīt, kā iespējams veikt grafikas primitīvu zīmēšanu, iekļaujoties noteiktajos ierobežojumos. Sīkāk tiek apskatīti līniju, gludu līniju, riņķa līniju un daudzstūra aizpildīšanas algoritmi. Katrai no nosauktajām grafikas primitīvu klasēm tiek aplūkoti vairāki algoritmi, kas tiek salīdzināti ātrdarbībā un kvalitātē jeb pēc uzzīmētā rezultāta. Tiek apskatīta arī attēlu kompozīcija un caurspīdīgums. Papildus mani iegūtie rezultāti tiek salīdzināti ar citu grafikas bibliotēku. Darbā tiek izvirzīts apgalvojums, ka algoritma izvēlei ir liela nozīme ātrdarbībā. Visi rezultāti tiek iegūti, testējot algoritmus uz reālām iegultajām sistēmām.en_US
dc.description.abstractThis work looks at specific embedded systems – routers with LCD screens. These systems have limited resources. They do not have a graphics processor and cannot do floating point arithmetic. The goal of this work is to explore the ways that certain graphics primitives like lines, anti-aliased lines, circles and filled polygons can be drawn within these restrictions. Different algorithms are described and compared for each of these primitives. Comparisons are made by looking how fast they execute and how good is the quality of the drawn primitives. After that these graphics primitives are used together to create an image using composition. Additionally my obtained results are compared to another graphics library. An assumption is made that the choice of an algorithm can greatly increase the performance. All the tests are done on the embedded systems.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDatorzinātneen_US
dc.titleGrafisko primitīvu zīmēšana iegultajās sistēmāsen_US
dc.title.alternativeDrawing graphical primitives in embedded systemsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige