Show simple item record

dc.contributor.advisorRozīte, Kristīneen_US
dc.contributor.authorNikolajevs, Artūrsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:05:50Z
dc.date.available2015-03-24T07:05:50Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other22915en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17220
dc.description.abstractDiplomdarba tēmas nosaukums ir „Uzņēmuma Intra Serviss tirdzniecības paplašināšana izmantojot internetu”. Uzņēmumi, kas nodarbojas ar preču tirdzniecību arvien biežāk sāk izmantot internetu, lai reklamētu un izplatītu savu produkciju, jo tas sniedz daudz priekšrocību un ļauj ietaupīt līdzekļus. Diplomdarba izpētes daļā tiek analizētas produktu reklamēšanas metodes internetā un internetveikalu darbības principi, ar mērķi praktiskajā daļa izstrādāt uzņēmuma internetveikala projektu. Darba izstrādes rezultātā ir apkopoti secinājumi un izstrādāti konkrēti priekšlikumi uzņēmuma tirdzniecības paplašināšanai internetā. Diplomdarbs sastāv no ievada, četrām nodaļām ar apakšnodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Diplomdarba apjoms 60 lappuses, 15 attēli, 2 tabulas un 52 literārais avots. Atslēgas vārdi: E-komercija, internetveikals, reklāma internetā, sociālie mediji, osCommerce.en_US
dc.description.abstractThe title of a thesis subject is „Trading development in Intra Serviss comany using internet”. Companies, which are selling different products more often start to use internet to advertise and promote their products, because it has a lot of advantages and allow to reduce costs. In the research part of the study are analyzed advertising methods of product in internet and internet shop operation principles in order to organize project of internet shop in practical part. The research findings were summarized and drawn up proposals to develop product advertising and trading in internet. Thesis consists of and introduction, four chapters with subchapters, conclusions and proposals. Diploma volume is 60 pages, 15 images, 2 tables and 52 literary source. Key words: e-commerce, webshop, internet marketing, social media, osCommerce.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleUzņēmuma SIA "Intra Serviss" tirdzniecības paplašināšana izmantojot internetuen_US
dc.title.alternativeTrading development in the Intra Serviss company using interneten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record