Latvijas kā tūrisma galamērķa konkurētspējas novērtējums
Автор
Kucenko, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Rigerts, Andris
Дата
2012Metadata
Показать полную информациюАннотации
Maģistra darba tēma ir „Latvijas kā tūrisma galamērķa konkurētspējas novērtējums”. Latvijas tūrisma potenciāls nav pilnībā attīstīts, un valstī joprojām pastāv virkne problēmu un iekšējo faktoru, kas negatīvi ietekmē Latvijas kā tūrisma galamērķa konkurētspēju. Maģistra darba mērķis ir novērtēt Latvijas kā tūrisma galamērķa konkurētspēju un izpētīt to visvairāk ietekmējošus faktorus. Maģistra darba ietvaros veiktais konkurētspējas novērtējums uzrādīja, ka Latvija kā tūrisma galamērķis pagaidām nespēja radīt pietiekamas konkurences priekšrocības attiecībā uz iekšējo tūrisma menedžmentu, lai savu tūrisma potenciālu realizētu pilnā mērā. Maģistra darbā noslēgumā daļā apkopoti būtiskākie secinājumi un priekšlikumi Latvijas kā tūrisma galamērķa konkurētspējas paaugstināšanai un kopējai nozares attīstībai. Maģistra darba apjoms ir 100 lappuses, tajā iekļauti 19 grafiskie attēli un 17 tabulas.
Atslēgvārdi: tūrisma galamērķis, konkurētspēja, tūrisma menedžments, konkurences priekšrocība. The topic of the master paper is "An Assessment of the Competitiveness of Latvia as Tourism Destination". Latvian tourism potential is not fully developed, and there still persist number of problems and internal factors, which negatively affects Latvia's competitiveness as a tourism destination. The goal of the master paper is to assess Latvia's competitiveness as tourist destination and explore it's most influencing factors. The results of the destination competitiveness evaluation, within this master paper, showed that Latvia as a tourist destination so far is failed to generate sufficient competitive advantage in terms of internal destination management to fully realize its tourism potential. The master paper includes the main conclusions and proposals for Latvia's as tourism destination competitiveness increase and overall industry development. The volume of the master paper is 100 pages, which includes 19 graphical images and 17 tables.
Keywords: tourism destination, competitiveness, destination management, competitive advantage.