Zīmola ietekme uz patērētāju produkta iegādes lēmuma pieņemšanu
Автор
Bravarska, Marianna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Fricberga, Ieva
Дата
2012Metadata
Показать полную информациюАннотации
Šis darbs ir veltīts tēmai par zīmola ietekmi uz produkta iegādes lēmuma pieņemšanu. Darbā tika izpētīti zīmola ietekmes uz produkta iegādes lēmuma pieņemšanu teorētiskie aspekti kā arī tika veikts kvantitatīvs pētījums par divu dabisko ziepju zīmolu „Stenders” un „Rīgas Ziepju manufaktūra” ietekmi uz produkta iegādes lēmuma pieņemšanu. Pētījuma mērķis bija noteikt vājāko zīmolu „Stenders” un „Rīgas Ziepju manufaktūra” zīmolu starpā un formulēt tam tālākās attīstības veicināšanas priekšlikumu. Balstoties uz pētījuma laikā iegūtiem rezultātiem, tika konstatēts, ka „Rīgas Ziepju manufaktūra” zīmols ir vājāks par „Stenders” zīmolu. „Rīgas Ziepju manufaktūra” uzņēmumam tika formulēts zīmola tālākās attīstības veicināšanas priekšlikums, kura pamatā ir rekomendācijas par mārketinga komunikācijas instrumentu aktivizēšanu zīmola attīstības veicināšanai.
Atslēgvārdi: zīmols, produktu iegādes lēmuma pieņemšana, zīmola attīstības veicināšana This paper covers the theme of the influence of the brand on the consumer purchase decision-making. Throughout this work, the brand influence on the consumer purchase decision-making was analyzed and a quantitative research about the influence of the two natural soap brands „Stenders” and „Rīgas Ziepju manufaktūra” on the consumer purchase decision-making was made. The object of the research was to determine the weakest brand between the „Stenders” and the „Rīgas Ziepju manufaktūra” brands, and to formulate a suggestion of the future development to the weakest brand. According to the results of the research, the „Rīgas Ziepju manufaktūra” brand is weaker than the“Stenders” brand, so the future development suggestion to the „Rīgas Ziepju manufaktūra” brand was formulated. Inside this suggestion were the recommendations of the activation of the instruments of marketing communication aiming on the development of the brand.
Keywords: brand, consumer purchase decision-making, brand development