Show simple item record

dc.contributor.advisorMieriņa, Aigaen_US
dc.contributor.authorTrence, Signeen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:06:05Z
dc.date.available2015-03-24T07:06:05Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other32491en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17331
dc.description.abstractDiplomdarba “Izglītības nozīme Latvijas un Eiropas Savienības ekonomikas attīstībā” mērķis ir raksturot un analizēt valstu ekonomisko attīstību caur izglītības dimensiju. Mūsdienu mainīgajā pasaulē, kad attīstās zinātne un tehnoloģijas, sabiedrībai ir nepieciešamība nemitīgi atjaunināt iegūtās zināšanas un prasmes. 21. gs. Eiropā iezīmējas pāreja uz sabiedrību un ekonomiku, kas balstās uz zināšanām. Cilvēks kļūst par informācijas un zināšanu nesēju un glabātāju, galveno ekonomikas izaugsmes faktoru un nacionālās bagātības radītāju. Izglītība ir pārmaiņu nesēja, tās loma jaunajos apstākļos nemitīgi pieaug. Darbā autors izmanto teorētiskās analīzes metodi, kurā ietilpst teorijas apkopojums un empīriskās analīzes metodi, kas sevī ietver datu analīzi. Pētījumā pierādās autora hipotēze – izglītība ir nozīmīgs faktors valsts ekonomikas attīstībā. Atslēgvārdi: izglītība, zināšanu sabiedrība, ekonomikas attīstība.en_US
dc.description.abstractThe aim of the graduation paper „The importance of education in economic development of Latvia and the European Union” is to describe and analyse the economic development of countries through education dimension. In a changing world when science and technology are developing, the society needs to constantly update their knowledge and skills. In the 21st century Europe has moved to the society and economy based on knowledge. People are becoming the medium and custodian of information and knowledge, and the creators of the main factor of economic growth and national wealth. Education is the vehicle of change, its role in the new environment is constantly growing. In the work the author uses the theoretical analysis, which includes a summary of theory and empirical analysis, which includes data analysis. Studies prove the author's hypothesis - education is an important factor in national economic development. Keywords: education, knowledge-based society, economic development.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titleIzglītības nozīme Latvijas un Eiropas Savienības ekonomikas attīstībāen_US
dc.title.alternativeThe importance of education in economic development of Latvia and European Unionen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record