Patērētāju izvēli noteicošie faktori Latvijas medicīnas tūrisma attīstībai.
Автор
Vasiļjeva, Svetlana
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Baumane-Vītoliņa, Ilona
Дата
2013Metadata
Показать полную информациюАннотации
Maģistra darba tēma ir:„Patērētāju izvēli noteicošie faktori Latvijas medicīnas tūrisma attīstībai.”Neskatoties uz to, ka mūsdienās medicīna ir pieejama katrā valstī, medicīnas tūristu skaits ārvien pieaug un katram no tiem ir savs iemesls ceļošanai. Tā kā medicīnas tūrisms iekļauj sevī daudzās nozares, tā attīstība nozīmē valsts kopējo attīstību un iedzīvotāju labklajības līmeņa paaugstināšanu.
Darba pētījuma mērķis ir noskaidrot kādi faktori varētu pozitīvi ietekmēt ārvalstnieku lēmumu pieņemšanu attiecībā pret Latvijas, kā medicīnas tūrisma galapunkta, izvēli.
Darbs sastāv no trim daļām.Pirmajā daļā tiek aplūkoti teorētiskie aspekti, kas skar lēmumu pieņemšanu un patērētāju izvēles nosakošos faktorus.Otrajā-tiek dots Krievijas, Somijas un Lielbritānijas veselības aprūpes tirgus īss raksturojums un salīdzīnājums.Trešajā-tiek veikts pētījums par faktoriem,kas var pozītīvi ietekmēt ārvalstnieku lēmumu pieņemšanu par medicīnisko pakalpojumu saņemšanu Latvijā.
Atslēga vārdi:medicīn The topic of the Master Thesis is :” Consumer choice defining factors for development of medical tourism in Latvia”. Despite the fact, that our days medical services are available in each country, number of medical increases, and each of them has its own reason for such kind of travel. As medical tourism includes many different sectors, its development means overall development of country and welfare of the population. Objective of Master Thesis is to find out which factors could positively influence foreign people to choose Latvia as medical tourism destination.Work consists of three parts.
First part includes theoretical aspects of decision making process and consumer choise determinants. The second part gives brief description and comparison of the health care markets of Russia, Finland and United Kingdom. In the third part is made the research on factors, that could positive influence foreigners’ decision making regarding medical services in Latvia.
Keywords: medical tourism,