Produktu analīze un to virzīšanas tirgū pilnveidošanas iespējas AS „Siera nams”.
Author
Rusule, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Praude, Valērijs
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba tēma ir „Produktu analīze un virzīšanas tirgū pilveidošanas iespējas AS „Siera nams”.
Šī darba mērķis ir izpētīt patērētāju viedokli par AS “Siera nams” piedāvātās produkcijas sortimentu, kvalitāti, zīmolu atpazīstamību, iepakojumu un mājas lapas lietošanas paradumus, kā arī noteikt uzņēmuma piemērotību moderno mārketinga komunikāciju veidošanai ar patērētājiem.
Pētījuma rezultāti norāda, ka patērētāji ir apmierināti ar siera sortimentu Latvijā, AS “Siera nams” produkcijas kvalitāti, taču zīmolu “Ciba” un “SN” atpazīstamība ir zema un poduktu iepakojumiem piemīt trūkumi. Uzņēmums ir piemērots profila izveidošanai sociālajā tīklā facebook.com, kā arī produkciju iespējams popularizēt izmantojot virusālo mārketingu.
Maģistra darbs sastāv no 3 nodaļām.
Darbā tiek izmantoti 45 literatūras avoti. Darbs satur 52 attēlus, 20 tabulas un 8 pielikumus. Darba apjoms- 111 lpp.
Atslēgvārdi: AS “Siera nams”, produkta vadīšana, zīmolvedības process, mārketinga komunikācijas, sociālie tīkli, virusālais mārketings The theme of master’s thesis is Product analysis of AS "Siera nams” and posibilities to imporve it's promotion to market.
The aim of master’s thesis is to research consumer opinion about company’s product mix, quality, awareness of brand, packaging, habits of using the company’s homepage, and define company’s suitability for using modern marketing communications methods for communication with cunsumers.
The result of research marked out that customers are satisfied with product mix and quality, but the brand awareness is low and product packaging has drawbacks. The experts agrees, that company confirms to make a profile in social network facebook.com and it would be appropriate to promote it’s product to market using viral marketing.
Master thesis consists of 3 parts.
To write master thesis 45 literature sources have been used. It contains 52 ilustrations, 20 tables and 8 appendixes. Amount of master thesis – 111 p.
Keywords: AS “Siera nams”, product management, branding process, marketing communucations, social networks, viral marketing.