Show simple item record

dc.contributor.advisorVolodina, Marijaen_US
dc.contributor.authorJakobsone, Kristīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:06:10Z
dc.date.available2015-03-24T07:06:10Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other37419en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17374
dc.description.abstractDiplomdarba tēma ir „Stratēģiskas plānošanas analīze uzņēmuma „X” . Uzņēmums specializējas uz ražošanas un realizācijas dažādu veidu tekstilu produkcijas. SIA “X” stratēģiska plāna izstrādāšana ir aktuāla, jo tās mērķis ir patērētāju grupas atklāšana tirgū, kuri nodrošinās uzņēmumam lielāku ienākumu. Diplomdarbs sastāv no 3 daļām. Pirmajā nodaļā autors apskata stratēģiskās plānošanas nozīme un būtību plānošanas procesu un līmeņus .Otrajā nodaļā ir analizēti uzņēmumā iekšēja un ārēja vide, veikts SVID analīze . Trešajā nodaļā radīti stratēģiskas plānošanas pilnveidošanas iespējas . Diplomdarbā nobeigumā autors piedāvā secinājumi un priekšlikumi par labākas stratēģijas izveidi. Diplomdarbā izmantotās zināšanas, kas iegūtas studijas laikā, materiāli par uzņēmumu , informācija no internēta un zinātniska literatūra. Atslēgvārdi: stratēgiskā plānošanā , stratēģija ,uzņēmums .en_US
dc.description.abstractTheme of degree work is strategic planning and analysis for company”X”. The company specializes at manufacturing and marketing in various types of textile production. Company "X" is relevant in the strategic development plan, because purpose of the company "x" is the opening of the consumer groups at the market will provide company with more income. Degree work consists of three parts: In the first chapter the author considering the role of strategic planning and the meaning of the process planning and levels. The second chapter analyzes the internal and external environment of the company which was analyzed by "SWOT". Third chapter shows the strategic plan for improvement. In the end, of degree work, the author offers conclusions and suggestions for creating more effective strategies. In the degree work were used the knowledge gained during studies, the materials of the companies, information from the internet and scientific literature. Key words: strategy planning, strategy, company.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titleStratēģiskas plānošanas analīze uzņēmumā "X"en_US
dc.title.alternativeStrategy planning analysis for company "X"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record