Sociālo tīklu mārketinga ietekme uz patērētāja izvēli
Autor
Šavdine, Eva
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šumilo, Ērika
Datum
2012Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Izplatoties produktu un pakalpojumu tirdzniecībai ar kuponu starpniecību, aktualizējies ir jautājums, vai visiem produktu un pakalpojumu sniedzējiem ir vērts virzīt savas preces un pakalpojumus tirgū ar kuponu palīdzību.
Maģistra darba mērķis ir noskaidrot, vai sociālo tīklu mārketingam ir ietekme uz patērētāja izvēli attiecībā uz konkrētiem produktiem. Darbā aprakstīti sociālajos tīklos izmantoto mārketinga veidu un patērētāja izvēli ietekmējošo faktoru teorētiskie aspekti, veikta sociālo tīklu un kolektīvo iepirkšanās portālu statistikas datu analīze, aprakstīti līdz šim veiktie pētījumi par interneta vidi un lietotāju uzvedību tajā, apkopoti un izanalizēti aptaujas rezultāti par sociālo tīklu lietotāju paradumiem sociālajos tīklos un kolektīvajos iepirkšanās portālos. Darba nobeigumā izdarīti secinājumi un izteikti priekšlikumi. With the expansion of product and service sales with coupons, a question has been raised if all product and service providers should promote their products and services with the help of coupons.
The aim of master thesis is to find out if social network marketing has influence on consumer’s choice regarding particular products. In master thesis there are theoretical aspects of marketing means used in social networks as well factors influencing the consumer’s choice described, the analysis of statistical data of social networks and collective purchase sites performed, researches regarding the internet environment and user behavior in it described, data of survey regarding the habits of social network users in social networks and collective purchase sites collected and analyzed. In the end of the master thesis there are conclusions expressed and propositions provided.