Ziedu audzēšanas nozares starptautiskā konkurētspēja Baltijas valstīs
Author
Reinicāne, Anželika
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Dunska, Margarita
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Lai izprastu ziedu audzēšanas nozares dzīvotspēju un konkurētspēju, tika formulēta maģistra darba tēma „Ziedu audzēšanas nozares starptautiskā konkurētspēja Baltijas valstīs”.
Maģistra darba mērķis bija novērtēt ziedu audzēšanas nozares starptautisko konkurētspēju un analizēt tās attīstības iespējas Baltijas valstu tirgū.
Darbā tika analizētas Baltijas valstu ziedu audzēšanas konkurētspēja, ziedu pircēju, tirgotāju un audzētāju viedoklis par attīstības iespējām un SIA „L.E.R.I.” iespējas attīstīt ziedu audzēšanas nozari Baltijas valstīs.
Maģistra darbā tika izmantotas monogrāfiskā, empīriskā, salīdzināšanas metodes, ekonomiski analītiskā analīze, kā arī statistiskā, grafiskā metodes un anketas.
Darbs sastāv no 102 lapām, 34 attēliem, 16 tabulām, 63 izmantotās literatūras un citiem informācijas avotiem, 4 pielikumiem.
Atslēgvārdi: konkurence, konkurētspēja, starptautiskā konkurētspēja, konkurences priekšrocības, ziedu audzēšana, ziedu tirgus. To understand the flower-growing sector viability and competitiveness has outlined a master's thesis: “International Competitiveness of flower-growing industry in Baltic states ".
Master's work aim was to evaluate the flower-growing sector's international competitiveness and to analyze its development in the Baltic market.
In the paper was analyzed Baltic flower growing competitiveness, flower buyers, traders and farmers opinion about development opportunities and SIA "L.E.R.I." opportunities to develop flower-growing sector in the Baltic States.
In master's work was used monographic, empirical, comparative methods, economically analytical analysis, as well as statistical, graphical methods and questionnaires.
Thesis consists of 102 pages, 16 tables, 34 figures, 63 references and other information sources, 4 appendixes.
Keywords: competition, competitiveness, international competitiveness, competitive advantages, flower growing, flower market.