Viesnīcas pakalpojumu kvalitātes mērīšana.
Автор
Gaņejeva, Marina
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Дата
2014Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darbs izstrādāts ar mērķi noskaidrot galvenās viesu neapmierinātības problēmas ‘Starwood Hotels and Resorts’ viesnīcu kompānijā, izanalizējot kompānijas viesu apmierinātības programmu, balstoties uz veikto analīzi sniegt priekšlikumus.
Teorētiskajā daļā tiek aplūkota kvalitātes jēdziena izpratne un tās sistēmas, viesnīcu iedalījumu atkarībā no kvalitātes līmeņa un viesnīcas viesu apmierinātībā.
Pētījums ir balstīts uz ‘Starwood Hotels and Resorts’ kompānijas apmierinātības programmas datu analīze, kuri ir apkopti ceturtajā nodaļā. Bakalaura darba noslēgumā autors, pamatojoties uz veikto analīzi, sniedz priekšlikumus, lai uzlabotu klientu apmierinātību.
Darba apjoms ir 67 lapas.
Atslēgvārdi: kvalitāte , klientu apmierinātība, pakalpojums/produkts, neapmierinātības problēmas Bachelor degree goal is to clarify the main guest dissatisfaction problems in ‘Starwood Hotels and Resorts’ hotel group, by analysing company guest satisfaction programs. Based on the provided analysis make the proposals.
The theoretical part deals with the concept of quality and understanding of the systems, quality concept understanding and hotel guest satisfaction key points.
Research is based on ‘Starwood Hotels and Resorts’ hotel group guest satisfaction program data analysis, which is maintained in the fourth chapter. Bachelor’s conclusion of the author, based on the theory and practice research, is to provide suggestions to improve the guest satisfaction.
Bachelor’s workload is 67 pages.
Keywords: quality, guest satisfaction, service/product, dissatisfaction problems.