Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Lailaen_US
dc.contributor.authorJerofejeva-Āboliņa, Jekaterīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:06:20Z
dc.date.available2015-03-24T07:06:20Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41821en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17460
dc.description.abstractMaģistra darbs ar nosaukumu – „Grohe Baltijas pārstāvniecības mārketinga komunikāciju analīze” ir izstrādāts, balstoties uz teorētisko literatūru par mārketinga komunikācijām: to instrumentiem, plānošanas vadlīnijām un integrācijas iespējām. Darbā tiek analizētas uzņēmuma „Grohe” Baltijas pārstāvniecības mārketinga komunikācijas ar mērķi noteikt pielietoto mārketinga komunikācijas instrumentu lietderīgumu un izstrādāt iespējamos uzlabošanas virzienus. Rezultātu iegūšanai tika izmantoti pieejami uzņēmuma sekundārie dati, kā arī pētniecības metodes: daļēji strukturētā intervija un kvalitatīvā kontentanalīze. Darbā iegūtie rezultāti kļuva par pamatu pārstāvniecības mārketinga komunikāciju plānošanas procesa pārskatam un uzlabošanas risinājumu piedāvājumam.en_US
dc.description.abstractThe master’s thesis titled “Analysis of Grohe Baltic representation's marketing communications” has been developed on the basis of theoretical literature on marketing communications: their tools, planning guidelines and integration possibilities. Marketing communications of the “Grohe” representation in the Baltic States have been analysed within this thesis aimed at determination of the usefulness of the marketing communication tools and development of the possible directions for improvement. Available secondary data of the company were used for the achievement of results, as well as research methods: partially structured interview and the quality content analysis. Results acquired within this thesis became basis for the review of the planning process of marketing communications of the representation and offer of the improvement solutions.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleGROHE Baltijas pārstāvniecības mārketinga komunikāciju analīzeen_US
dc.title.alternativeAnalysis of GROHE Baltic representation's marketing communicationsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record