Inovatīva uzņēmuma veidošana
Автор
Lukaševiča, Santa
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Niedrītis, Jānis Ēriks
Дата
2008Metadata
Показать полную информациюАннотации
Uzņēmumi savā darbā izjūt pieaugošas konkurences radīto spiedienu, ātrāku tehnoloģisko progresu un ar to saistīto produkta dzīves cikla saīsināšanos, strauju tirgus stāvokļa mainību un labāk informētu un prasīgāku klientu vajadzību un vēlmju apmierināšanas nozīmes pieaugumu. Lai uzņēmums gūtu ilglaicīgus panākumus, tam ir jābūt inovatīvam. Maģistra darba mērķis ir veikt SIA „Entra” līdzšinējās darbības analīzi un izstrādāt priekšlikumus tās turpmākai inovatīvai darbībai.
Maģistra darba apjoms ir 104 lapaspuses, darbā ietvertas 12 tabulas, 22 attēli un 3 pielikumi. Maģistra darba pirmajā nodaļā autors veic inovācijas lomas, būtības un vadīšanas mūsdienu teorētisko atziņu analīzi. Otrajā nodaļā tiek analizēta SIA „Entra” darbība un problēmas. Trešajā nodaļā autors izstrādā priekšlikumus SIA „Entra” turpmākai inovatīvai darbībai. Businesses face challenges in dynamic environment: pressure from increased levels of competition, higher rates of technological progress, shorter product life cycles, rapidly changing market requirements and the heightened importance of meeting the needs of customers. In order to gain long term success, a business has to be innovative. The objective of this master’s thesis is to carry out an analysis of “Entra” Ltd. previous performance in order to determine suggestions for future innovative performance.
Master’s thesis consists of 104 pages, 12 tables, 22 images and 3 appendixes. In the first chapter author analyses the role, nature and management of innovation. The second chapter concerns the analysis of performance and problems of “Entra” Ltd. In conclusion author gives suggestions for the future innovative performance of “Entra” Ltd.