Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorNiedrītis, Jānis Ēriksen_US
dc.contributor.authorLukaševiča, Santaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:06:26Z
dc.date.available2015-03-24T07:06:26Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other7900en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17513
dc.description.abstractUzņēmumi savā darbā izjūt pieaugošas konkurences radīto spiedienu, ātrāku tehnoloģisko progresu un ar to saistīto produkta dzīves cikla saīsināšanos, strauju tirgus stāvokļa mainību un labāk informētu un prasīgāku klientu vajadzību un vēlmju apmierināšanas nozīmes pieaugumu. Lai uzņēmums gūtu ilglaicīgus panākumus, tam ir jābūt inovatīvam. Maģistra darba mērķis ir veikt SIA „Entra” līdzšinējās darbības analīzi un izstrādāt priekšlikumus tās turpmākai inovatīvai darbībai. Maģistra darba apjoms ir 104 lapaspuses, darbā ietvertas 12 tabulas, 22 attēli un 3 pielikumi. Maģistra darba pirmajā nodaļā autors veic inovācijas lomas, būtības un vadīšanas mūsdienu teorētisko atziņu analīzi. Otrajā nodaļā tiek analizēta SIA „Entra” darbība un problēmas. Trešajā nodaļā autors izstrādā priekšlikumus SIA „Entra” turpmākai inovatīvai darbībai.en_US
dc.description.abstractBusinesses face challenges in dynamic environment: pressure from increased levels of competition, higher rates of technological progress, shorter product life cycles, rapidly changing market requirements and the heightened importance of meeting the needs of customers. In order to gain long term success, a business has to be innovative. The objective of this master’s thesis is to carry out an analysis of “Entra” Ltd. previous performance in order to determine suggestions for future innovative performance. Master’s thesis consists of 104 pages, 12 tables, 22 images and 3 appendixes. In the first chapter author analyses the role, nature and management of innovation. The second chapter concerns the analysis of performance and problems of “Entra” Ltd. In conclusion author gives suggestions for the future innovative performance of “Entra” Ltd.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleInovatīva uzņēmuma veidošanaen_US
dc.title.alternativeInnovative business developmenten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию