Matemātisko uzdevumu didaktiskās funkcijas
Автор
Tarasova, Irina
Co-author
Latvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāte
Advisor
Mencis, Jānis
Дата
2012Metadata
Показать полную информациюАннотации
Diplomdarba tēma ir: „Matemātisko uzdevumu didaktiskās funkcijas”. Diplomdarbā tiek konstatēts, kādā veidā ar matemātikas palīdzību - matemātikas uzdevumiem ir iespējams veikt skolēnu pilsonisko, ekonomisko, ekoloģisko, fizisko un darbaudzināšanu, tādejādi veicinot skolēnu vērtīborientācijas un attieksmes veidošanos pret sevi, darbu, dabu, kultūras vērtībām, sabiedrību.
Diplomdarbs sastāv no divām nodaļām – teorētiskās un praktiskās daļām. Šī darba teorētiskajā daļā veikta literāro avotu un dažādu autoru uzskati par mācību procesu analīzi. Darba praktiskā daļa satur datus par anketēšanas gaitā iegūtiem rezultātiem, kā arī izstrādāti matemātiskie uzdevumi, kuri, pēc autores domām, veicina skolēnu audzināšanu matemātikas stundās.
Darbā piedāvātos uzdevumus ir iespējams izmantot mācību procesā strādājot ar piekto klašu skolēniem. This diploma on the theme: "Didactic functions of mathematical assignments". This work is investigate about what form with the help mathematical task possible to form economic, ecology, physical reference personality is forming positive attitude for yourself, job, nature cultural value, society.
The Diploma consist two parts: theoretical and practical. In the theoretical part is a research point of view different author about studying process. The practical part is containing the result questionnaire students and mathematical assignments which are direct on upbringing students on the mathematic lessons. Suggestion task in the diploma can use on the mathematic lessons 5 forms.