Show simple item record

dc.contributor.advisorBudkina, Nataļjaen_US
dc.contributor.authorBaumane, Aivaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:06:59Z
dc.date.available2015-03-24T07:06:59Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other34556en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17686
dc.description.abstractDiplomdarbs ir veltīts masu apkalpošanas teorijas izpētei un tās pielietojumu analīzei uzņēmuma darbībā. Darbā ir apskatīti masu apkalpošanas teorijas pamatjēdzieni, dažādas masu apkalpošanas sistēmas un to modeļi. Ir veikta hipotēžu pārbaude par ienākošās plūsmas un apkalpošanas laika empīriskā un teorētiskā sadalījuma atbilstību, izmantojot reālas sistēmas datus. Apskatīta simulācijas metode sistēmas darbības efektivitātes analīzei ar Java Modelling Tools programmu. Diplomdarbs sastāv no 41 lpp., 11 attēliem un 11 tabulām. Atslēgas vārdi: masu apkalpošanas sistēma ar gaidīšanu, relatīvā prioritāte, Pīrsona Hī - kvadrāta tests, Puasona sadalījums, sistēmas efektivitātes rādītāji, simulāciju metode.en_US
dc.description.abstractGraduation paper is devoted to the study of queuing theory and analysis of its application in the company's performance. In the paper are discussed queuing theory's basic concepts, various queuing systems and their models. For an incoming flow and service time was performed a test of hypothesis of the empirical and theoretical distribution, using real system's data. Also studied simulation method for the analysis of the efficiency of system performance with Java Modelling Tools software. Graduation paper consists of 41 pages, 11 pictures and 11 tables. Keywords: queueing systems with waiting lines, non-preemptive priority, Pearson's chi square test, Poisson distribution,the main performance measures of the system, simulation method.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectMatemātikaen_US
dc.titleMasu apkalpošanas teorijas pielietojums uzņēmuma darbības analīzeien_US
dc.title.alternativeApplication of queuing theory in analyzing the company's performanceen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record