Uzdevumi matemātikas izpratnes veicināšanai 7.klasē
Autor
Šumska, Sintija
Co-author
Latvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāte
Advisor
Mencis, Jānis
Datum
2014Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Domājot par mācību procesa kvalitātes celšanu, maģistra darbā „Uzdevumi matemātikas izpratnes veicināšanai 7. klasē” tiek izstrādāts skolotāju atbalsta materiāls skolēnu matemātikas izpratnes veicināšanai 7. klases matemātikas stundās. Darbs sastāv no trīs nodaļām un pielikuma: 1. nodaļā tiek apzināti mācību mērķi un uzdevumi matemātikā pamatskolā; 2. nodaļā tiek noskaidroti Latvijas skolēnu sasniegumi matemātikas kompetencē un izteikti ieteikumi matemātikas izpratnes veicināšanai; 3. nodaļā tiek piedāvāti uzdevumi matemātikas izpratnes veicināšanai; pielikumā CD disks ar autora veidotiem failiem programmā Geogebra.
Atslēgvārdi: matemātikas izpratne, pētnieciskā mācīšanās, aktīvās mācību metodes. Thinking about the improvement of the teaching process quality, in master paper „Tasks for awareness raising of mathematics in the 7th grade”, the teacher support material has been developed to promote students mathematical comprehension during Math classes in Form 7. The material consists of three chapters and appendix. The First Chapter identifies learning goals and objectives in Mathematics in Elementary School. The Second Chapter clarifies Latvian students’ achievements in mathematical competence and states recommendations regarding the development of the mathematical comprehension. The Third Chapter offers the objectives to promote mathematical comprehension. In the Appendix is attached the CD with the files created by the author in Geogebra.
Keywords: mathematical comprehension, study research, active teaching methods