Konfigurācijas un izmaiņu pārvaldības procesu ieviešana uzņēmumā
Author
Apine, Anda
Co-author
Latvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāte
Advisor
Plūme, Jānis
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Izmaiņu un konfigurācijas pārvaldība ir ITIL pakalpojumu pārvaldības procesi. Darbā
aprakstīta šo procesu ieviešana reālā uzņēmumā. Procesa ieviešanu uzņēmumā raksturo
procesa aktivitātes, dokumentācija un atbildības sadalījums un procesu gala produkts –
izmaiņu un konfigurācijas pārvaldības datubāze(CMDB). Procesu realizācijai uzņēmumā tiek
izmantots rīks – HP OpenView Service Desk. Lielākā daļa no procesa tehniskās realizācijas ir
HP OpenView Service Desk pielāgošana uzņēmuma vajadzībām. Darba noslēgumā veikta
statistikas datu analīze izvērtējot sasniegtos rezultātus. Change and Configuration Management is ITIL Service Management processes. This
paper describes implementation of these processes in organisation. Implementation in
organisation consist of process activities, documentation, description of roles and
responsibilities and result delivered by processes change and configuration management
database (CMDB). HP OpenView Service Desk is tool used in technical delivery of process.
The biggest part of technical configuration done during process implementation is adaptation
of HP OpenView Service Desk to organizational needs. Final part of paper contains analyse
of process results in meaning of statistics.