• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Klausīšanās un runas prasmju attīstīšana vidusskolā

Thumbnail
Открыть
306-13028-Eglite_Nensija_SkAn030018.pdf.pdf (2.068Mb)
Автор
Eglīte, Nensija
Co-author
Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte
Advisor
Ozoliņa, Solveiga
Дата
2009
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Šī maģistra darba mērķis ir iztirzāt veidus, kādos var attīstīt vidusskolēnu klausīšanās un runas prasmes. Teorētiskajā daļā aplūkoti klausīšanās un runāšanas uzdevumu mērķi un veidi, kuri tiek izmantoti klasē. Lai attīstītu šīs prasmes stundās, ir jāņem vērā šādi aspekti: pirms - , kamēr – un pēc klausīšanās uzdevumu plānošana. Analizējot skolotāju stundu plānus un novērojot dažādu prasmju stundas Rīgas 64. vidusskolā, var nonākt pie secinājuma, ka teorija ir saistīta ar praksi. Metode, kas tika pielietota diplomdarbā, ir gadījuma izpēte. Praktiskā daļa balstās uz autores personīgo darba pieredzi skolā, viņas pašnovērtējumu un pārdomām par savām stundām. Lai padarītu mācīšanas un mācīšanās procesu efektīvāku, šī maģistra darba rezultātus un secinājumus var izmantot skolēnu klausīšanās un runas prasmju attīstīšanā. Atslēgas vārdi: pirms-, kamēr-, pēc- klausīšanās uzdevumi, runas prasmes, klausīšanās prasmes, klausīšanās uzdevumi paveidi, autentiski materiāli, eksperimentāls pētījums
 
The present MA paper investigates the ways how to develop secondary school learners’ listening and speaking skills. The theoretical part deals with the purposes, types of listening and speaking activities done in the language classroom, To develop listening skills means to consider the aspects of planning pre-listening; while-listening and post-listening activities. It relates theory to practice by analysing the teachers’ lesson plans and integrated skills lessons at Riga Secondary school No 64. The method used in the investigation is a case study. The practical part is based on the author’s teaching experience, self-assessment and reflection on her lessons. The results and conclusions of this research can be used in planning English language lessons in order to develop secondary school students’ listening and speaking skills thus making the teaching and learning process more effective. Key words: pre-, while-, post- listening activities, speaking skills, listening skills, listening subskills, authentic materials, pilot study
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18018
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6775]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV