Show simple item record

dc.contributor.advisorKalnbērziņa, Vitaen_US
dc.contributor.authorAdamova, Margaritaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:08:07Z
dc.date.available2015-03-24T07:08:07Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other13216en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18021
dc.description.abstractBakalaura darbā pētīti teorētiski un praktiski svarīgi jautājumi svešvalodas apgūšanai: efektīvas angļu valodas mācību programmas izstrādāšana, un tās pielietošana apguvējiem ar vidējo angļu valodas zināšanu līmeni. Pētījuma gaitā pierādīts, ka labas angļu valodas mācību programmas sagatavošana apguvējiem ar vidējo angļu valodas zināšanu līmeni ir ļoti komplicēts process, kurš pieprasa obligātu analizētu apguvēju vajadzību pielietošanu mācību programmas izstrādāšanas sākotnējos posmos. Apguvējiem ar vidējo angļu valodas zināšanu līmeni var nodrošināt kvalitatīvu svešvalodas apmācību, ja valodas mācīšanas-pasniegšanas procesa pamatos ir piemērota mācību programma, kura rēķinās ar apguvēju vajadzībām un cerībām, ko viņi sagaida no angļu valodas stundām.en_US
dc.description.abstractThe present Bachelor Paper deals with theoretically and practically important issue in foreign language acquisition: an effective syllabus design and implementation for the Intermediate level learners. The present research has proved that the preparation of a good syllabus for the Intermediate level learners is a very complex process, which demands an obligatory implementation of needs analysis at the initial stages of syllabus design. It is possible to provide learners with quality studies of the foreign language if language learning-teaching process is based on a valid syllabus, which takes into account learners’ needs and expectations from the English language lessons.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFiloloģijaen_US
dc.titleAngļu valodas mācību programmas izveide vidējā līmeņa valodas apguvējiemen_US
dc.title.alternativeDesigning English Language Teaching Syllabis for Intermediate Level Student'sen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record