Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorNovikova, Irinaen_US
dc.contributor.authorBesere, Lauraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:08:11Z
dc.date.available2015-03-24T07:08:11Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other17599en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18039
dc.description.abstractBakalaura darbs ir veltīts Marka Tvena novelei “Adventures of Huckleberry Finn”. Darbs pārskata un analizē veidus, kuros amerikāņu rakstnieks izmanto tēva lomu, bērnību un sociālās struktūras, lai izteiktu viņa ideoloģisko viedokli par rasi amerikāņu identitātes veidošanā. Tajā ir izklāstītas grūtības, kas ir atkarīgas no sabiedrības viedokļa, valdības veiktajiem pasākumiem, kā arī katra indivīda personības. Šī darba nolūks ir tēva lomas analīze Marka Tvena darbā galvenokārt apskatot centrālā tēla Huckleberry Finn attiecībās ar tēvu, Pap, un Afro-Amerikāņu vergu Jim. Šī analīze ir interesanta krasās attiecību atšķirības dēļ. Metodes, kas izmantotas šajā darbā, iekļauj interesantu teorētiskās informācijas pētījumu kopumu par dzimuma, rases, ģimenes struktūras un vecāku lomu sadalījuma, kā arī amerikāņu identitātes jautājumiem. Tās pamatojas uz teorētisko materiālu izpēti un secinājumu veikšanu. Šī pētījuma rezultāti rāda, cik liela nozīme ir tēva lomai ģimenē. Tie uzsver atšķirību starp Afro-Amerikāņu un baltās rases pārstāvju priekšrocībām un trūkumiem attiecībā uz ģimenes veidošanu. Galvenie secinājumi ir balstīti uz rasu nevienlīdzības sekām attiecībā uz ģimenes veidošanas jautājumiem, kā arī katra indivīda tiesībām uz brīvību un personību.en_US
dc.description.abstractThe Bachelor Thesis is devoted to Mark Twain's novel “Adventures of Huckleberry Finn”. The Paper discusses and analyzes the ways in which the American writer uses fathering, childhood and social Bildung for expressing his ideological views upon race in the construction of American identity. It outlines difficulties, which are dependent on public opinion, government measures taken, as well as each individual's personality. Purpose of this thesis is the father role’s analysis in the Mark Twain’s novel mainly looking at the central character Huckleberry Finn’s relationships with his father, Pap, and Afro-American slave Jim. This analysis is interesting due to a sharp difference in ratio. Methods used in this thesis includes an interesting collection of theoretical material research in the fields of gender, race, family structure and division of parent’s roles, as well as American identity issues. They were based on theoretical material learning and drawing conclusions. The results of this research shows the great importance of father’s role in the family. It underlines the difference between Afro American and white race representative’s advantages and disadvantages in terms of family building. Main conclusions are based on racial inequality consequences in terms of family-building issues as well as each individual’s rights to freedom and personality.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleTēva loma Marka Tvena darbā "Haklberija Fina piedzīvojumi"en_US
dc.title.alternativeFathering in "Adventures of Huckleberry Finn" by Mark Twainen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige