Show simple item record

dc.contributor.advisorCigankova, Nataļjaen_US
dc.contributor.authorKursa, Kitijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:08:12Z
dc.date.available2015-03-24T07:08:12Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other19918en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18048
dc.description.abstractSvešvalodu apguvējam Web 2.0 versijas rīki piedāvā paver plašākas iespējas svešvalodas praktizēšanai ārpus skolas, kā arī angļu valodas komunikāciju prasmju attīstīšanai tiešsaistes vidē. Lai izpētītu Web 2.0 versijas rīku nozīmi angļu valodas komunikatīvo prasmju attīstīšanai un noteiktu kādas ir Web 2.0 versijas rīku izmantošanas priekšrocības svešvalodu stundās skolotāju skatījumā, pētījums tika veikts starp 117 dažādu valstu angļu valodas apguvējiem un 25 svešvalodu skolotājiem. Pētījumā iegūtie rezultāti norāda, ka studenti pārsvarā ārpus skolas interneta vidē izmanto sociālo tīklu lapas, emuārus un dažādu formu failu koplietošanas vietnes. Lai svešvalodu apguvēji būtu ieguvēji no ārpusskolas tiešsaistes aktivitātēm, autore svešvalodu skolotājiem iesaka saglabāt svešvalodu stundu tradicionālo struktūru, to papildinot ar mājas darbiem atbilstoši mācību vielai, kas veicami interneta vidē izmantojot studentu iecienītos Web 2.0 versijas rīkus. Atslēgas vārdi: Web 2.0 versijas internets, Web 2.0 versijas rīki, ar datora starpniecību organizēta valodas apguve, uz tiešsaistes tīklu balstīta valodas apguve, komunikatīvas prasmes, komunikācija interneta vidēen_US
dc.description.abstractThe use of various Web 2.0 tools offers the foreign or second language learner more ways how to practice and develop English communication skills in online settings beyond the classroom. The study is based on a survey done among 117 international English language learners and 25 language teachers to identify the role of Web 2.0 tools in English communication skills development and to explore Web 2.0 tools usage advantages in foreign language classroom. The results indicate that the students mostly use online social networks, blogs and file sharing sites in their out-of-class online activities. The author recommends for optimal benefit of out-of-class online communicative activities language teachers to maintain traditional lesson structure and to supplement it with Web-based home assignments that thematically support the classroom tasks and activities. Key words: Web 2.0, Web 2.0 tools, Computer-assisted language learning, Network-based language learning, communication skills, Computer-mediated communicationen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleWeb 2.0 versijas rīku izmantošana angļu valodas komunikatīvo prasmju attīstīšanaien_US
dc.title.alternativeThe Use of Web 2.0 Tools for Development English Communication Skillsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record