Show simple item record

dc.contributor.advisorOzoliņa, Solveigaen_US
dc.contributor.authorGrigorjeva, Elīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:08:23Z
dc.date.available2015-03-24T07:08:23Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other27881en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18124
dc.description.abstractBakalaura darbā ir izpētīti veidi, kā labāk attīstīt runas prasmes personām, kuras apgūst angļu valodu neformālās izglītības programmas angļu valodas kursos, kas domāti bezdarbniekiem. Teorētiskajā daļā ir apsvērta valodas apguvēju vajadzību noteikšanas nozīme un paņēmieni, kā arī apskatīti dažādi veidi, kā uzlabot runas prasmju mācīšanu. Lai noteiktu valodas prasmes, kuras ir visvairāk nepieciešamas, tika veikts pētījums, kura ietvaros tika novērotas angļu valodas nodarbības, kā arī izanalizēti dati, kas iegūti no studējošo anketām. Šī pētījuma rezultāti parādīja, ka nepieciešams pievērst lielāku uzmanību valodas apguvēju runas prasmju attīstīšanai. Šī darba mērķis ir pierādīt, ka stundu plāni, kuri ir īpaši izstrādāti, lai attīstītu runas prasmes, ir svarīgi un nepieciešami. Teoriju izmantojot praksē, tika novērotas angļu valodas nodarbības, kuras tika mācītas pēc šiem stundu plāniem, kā arī izanalizētas tās dalībnieku atsauksmes. Pētījuma rezultāti un secinājumi var tikt izmantoti, lai palielinātu runas prasmju apguves efektivitāti šādu mācību grupu dalībniekiem. Atslēgas vārdi: runas prasmes, bezdarbnieki, angļu valodas kursi, vajadzību analīze, gadījumu izpēte, runas prasmju mācīšanaen_US
dc.description.abstractThe present paper investigates the best means of developing the target group learners’ speaking skills within the framework of non-formal education programme English language courses for unemployed people. The theoretical part deals with the role and aims of needs analysis and examines various ways and approaches to teaching speaking skills. The stating of the learners’ needs is based on a case study, during which classroom observation and analysis of the questionnaires were used as a means of data gathering. The data obtained indicate that the learners’ most essential language skill is speaking. The research paper aims at proving the importance and usefulness of specially designed lesson plans which incorporate activities for developing the learners’ speaking skills. It relates theory to practice by observing the target group lessons and analysing the learners’ and the teachers’ feedback. The results and conclusions of this research can be used in the language classroom in order to make the development of speaking skills more effective. Key words: speaking skills, unemployed people, English language courses, needs analysis, case study, teaching speaking skillsen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFiloloģijaen_US
dc.titleRunas prasmju mācīšana neformālās izglītības programmas angļu valodas kursos bezdarbniekiemen_US
dc.title.alternativeTeaching Speaking Skills in Non-formal Education Programme English Language Courses for Unemployed Peopleen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record