Show simple item record

dc.contributor.advisorOzoliņa, Solveigaen_US
dc.contributor.authorĀboliņa, Aleksandraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:08:28Z
dc.date.available2015-03-24T07:08:28Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other31436en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18153
dc.description.abstractŠajā bakalaura darbā tiek aprakstītas angļu valodas speciāliem mērķiem apmācības metodes Starptautiskās lidostas „Rīga” virszemes apkalpošanas departamenta darbiniekiem. Teorētiskā daļa apskata leksikas mācīšanas un nostiprināšanas veidus un lidostas terminoloģijas minimuma atlasi. Darba mērķis ir atrast veidus kā labāk apgūt nepieciešamo terminoloģijas minimumu, izmantojot individuālo mācīšanas metodi. Praktiskā daļa prezentē apmācības plānu, kas sastāv no astoņām nodarbībām, un iever ievadu lidostas dienestu pienākumos, kā arī sniedz ieskatu situācijās un uzdevumos, kas ir nepieciešami leksikas minimuma apmācībai. Secinājumi balstās uz nodarbību rezultātiem, darba autores novērojumiem un rekomendācijām tālākam darbam. Intensīvā kursa rezultāti uzrāda iesācējas iemaņu attīstību leksikas minimuma apguvē un to pareizu pielietošanu reģistrācijas aģentes amatā. Angļu valodas speciāliem mērķiem kursa apmācības rezultāti un secinājumi var būt noderīgi nākamajam lidostas instruktoram, kas vadīs mācekļu turpmāko apmācību divu mēnešu garumā līdz pilnīgai sagatavotībai patstāvīgam darbam.en_US
dc.description.abstractThe present bachelor paper outlines the ways of teaching English for Special Purposes (ESP) to the Ground Handling department staff at the Riga International Airport. The theoretical part deals with the vocabulary presentation and as well as practice the problems of selecting an airport terminology minimum. The aim of the paper is to investigate the best ways of teaching the necessary lexical minimum for productive use applying the one-to-one method. The practical part focuses on the pilot study, which is presented in eight stages, and consists of the introduction to the airport service responsibilities, and of the activities and situations for the ESP vocabulary acquisition. The conclusions drawn are based on the results of the pilot study, the observations of the author of the paper and on the recommendations for future work. The outcomes of the pilot study reveal the development of the learner’s lexical competence and its appropriate use in the position of a check-in agent. The results and conclusions of the one-month intensive ESP course may serve as additional information to the next instructor, who will be supervising the novice for the future two months of the final preparation for independent work.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFiloloģijaen_US
dc.titleAngļu valodas speciāliem mērķiem mācīšana lidostas virszemes apkalpošanas departamenta darbiniekiemen_US
dc.title.alternativeTeaching ESP to Airport Ground Handling Depertament Staffen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record