Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorKarapetjana, Indraen_US
dc.contributor.authorLočmele, Danaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:08:38Z
dc.date.available2015-03-24T07:08:38Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other38129en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18210
dc.description.abstractReklāmās tiek izmantotas dažādas stratēģijas, kas veidotas, lai manipulētu ar potenciālajiem pircējiem. Šī pētnieciskā darba mērķis bija noskaidrot vai Latvijas uzņēmumu mājas lapās tiek izmantotas reklāmas žanra stratēģijas. Šī bakalaura darba pētniecikās metodes ietvēra reklāmas un interneta žanru un to raksturīgāko iezīmju teorētisku izpēti, kā arī piecu izvēlēto Latvijas eksportētājuzņēmumu mājas lapu analīzi. Madaras, Latvijas Balzama, Laumas, Laimas un Spilvas mājas lapu analīzē iegūtie dati parādīja, ka Latvijas kompāniju interneta vietnēs atrodamas reklāmas žanra iezīmes, kas ļāva mums secināt, ka mājas lapas tiek izmantotas reklāmas nolūkos. Atslēgvārdi: žanrs, reklāma, digitālais žanrs, uzņēmuma mājas lapa, internets, reklāmas žanra lingvistiskās un vizuālās iezīmesen_US
dc.description.abstractAdvertisements use several strategies that are aimed at manipulating the potential customers. The aim of present bachelor thesis was to investigate whether the strategies of the advertising genre are employed in the web pages of Latvian companies. The research methods comprised the theoretical analysis of the advertising genre and web genres and the features that are typical of these genres and the discourse analysis of 5 selected websites of the Latvian companies that export their goods abroad, namely, the websites of Mádara Cosmetics, Latvijas Balzams, Lauma, Laima and Spilva. The results of the research showed that the websites of Latvian companies comprise several features typical of the advertising genre. This allowed us to conclude that the websites of the companies are used as advertisements. Key words: genre, advertisement, digital genre, company website, the Internet, linguistic and visual means of advertising genreen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleReklāmas žanra lingvistiskie un vizuālie līdzekļi Latvijas uzņēmumu mājas lapāsen_US
dc.title.alternativeLinguistic and Visual Means of the Advertising Genre in the Websites of Latvian Companiesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige