Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorOzoliņa, Solveigaen_US
dc.contributor.authorBurcer, Sibelen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:08:38Z
dc.date.available2015-03-24T07:08:38Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other38683en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18216
dc.description.abstractMācīt turku valodu tiem, kam tā nav dzimtā valoda, ir sarežģīts un laikietilpīgs process, kurā mācbu programmas izveide un kursa plānošana ir būtiski faktori, lai sasniegtu veiksmīgus rezultātus un efektīvu mācīšanu. Tādēļ šī maģistra darba mērķis ir noskaidrot, kādas ir Latvijas Kultūras akadēmijas studentu vēlmes un vajadzības turku valodas apguvē un uzlabot esošo turku valodas mācību programmu. Lai sasniegtu minēto mērķi, darba autore ir izmantojusi gadījuma izpēti kā pētījuma metodi un ir izveidojusi un izplatījusi studentu un skolotāju aptaujas, ir izanalizējusi trīs mācību grāmatas A1 turku valodas līmenim, un ir izstrādājusi mācību programmu sešpadsmit mācību nedēļām un stundu plānus. Darba autore secina, ka turku valodas mācību programmas izveide augstskolas pirmā kursa studentiem ir būtiska, jo tā nosaka kursa kvalitāti un nodrošina studentu interesi kursa gaitā. Atslēgvārdi: mācību programma, mācību programmu veidi, kursa plāns, stundu plāns, turku valodaen_US
dc.description.abstractTeaching the Turkish language to non-native speakers is a complex and time-consuming process in which syllabus design and course planning are crucial factors to achieve successful results in effective teaching. For that reason, the goal of the present Master Paper is to discover the needs of the Turkish language learners at the Latvian Academy of Culture and to design a Turkish language syllabus for the tertiary level students. In order to achieve the goal, the author has used a case study research method and has designed and distributed students and teachers’ teacher questionnaires, has analysed three course books for teaching A1 Turkish language level, and has designed a syllabus for a sixteen week teaching period and lesson plans. The researcher concludes that the role of the Turkish language syllabus for tertiary level beginner learners is immense, since the choice and elaboration of the syllabus and materials determine the quality of the whole course, maintaining student interest within its duration. Key words: syllabus, syllabi types, course plan, lesson plan, the Turkish languageen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleTurku valodas mācību programmas un materiālu izveide iesācējiem augstskolas līmenīen_US
dc.title.alternativeThe Turkish Language Syllabus and Materials Design for Tertiary Level Beginner Learnersen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige