• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mikrostāsts spāņu valodas kā svešvalodas didaktikā

Thumbnail
Открыть
306-43469-Babina_Agata_ab12061.pdf (754.0Kb)
Автор
Babina, Agata
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Placinska, Alla
Дата
2014
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Maģistra darba mērķis ir pierādīt, ka mūsdienu spāņu literatūrā lielu atzinību sasniegušais prozas žanrs mikrostāsts ir piemērots materiāls spāņu valodas kā svešvalodas apguvei B1 līmenī. Darba ietvaros apskatītas mikrostāstu raksturojošās iezīmes, galvenie autori Spānijā, kā arī priekšrocības šā žanra iekļaušanai spāņu valodas mācību materiālos. Tiek analizēti iepriekš rakstītie darbi šajā jomā. Darba rezultātā ir izstrādāts didaktiskā materiāla piedāvājums, kas iekļauj 12 nodaļas, kuru pamatā tiek izmantoti Spānijas aktuālāko mikrostāstu autoru darbi. Aktivitātes tā, lai veicinātu visas valodu apguves prasmes: lasītprasmi, mutisko izteiksmi, rakstisko izteiksmi,radošo rakstniecību, kultūras kompetenci un grupas darbu mācību vidē. Atslēgvārdi: mikrostāsts, valodas apguves līmenis B1, prasmes, spāņu valodas didaktika.
 
This master thesis aims to prove that the micro-story, highly popular in the contemporary Spanish literature, as a good material for acquirement of Spanish as a foreign language for the level B1 The thesis represents the main characteristics of the micro-story, main Spanish authors in the genre, as well as the privileges of its inclusion in the Spanish language manuals. It analyzes the previous works done in the field. As a result of the work the author proposes the didactic material included in 12 units, based on the use of micro-stories of the contemporary Spanish authors. The activities are designed to foster all language learning skills: reading literacy, oral expression, written expression,creative writing, cultural competence and group work in the class. Key words: micro-story, language level B1, learning skills, didactics of Spanish.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18262
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6055]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV