Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorPutniņa, Aivitaen_US
dc.contributor.authorKivleniece, Gerdaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:08:45Z
dc.date.available2015-03-24T07:08:45Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other43916en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18270
dc.description.abstractBakalaura darbā „Suvenīru tirgotāju retorika un pārdošanas veicināšanas prakses - patērētāja perspektīva” tika pievērsta uzmanība amatnieku tirdziņos pastāvošajām praksēm, kuras ietekmē pārdošanas apjomus. Tika analizēti dažādi aspekti no pārdevēju retorikas, to sasaiste ar kultūru un patērētāju viedoklis par to, kā tā viņus ietekmē, gatavojoties veikt pirkumu. Pētījuma mērķis- izzināt, kā un kāda suvenīru tirgotāju retorika, iesaistot tajā kultūras simbolus, ietekmē pārdošanas veicināšanu, to skatot no pircēja perspektīvas. Pētījuma rezultātā tika noskaidrots, ka, apzināti iekļaujot informāciju par vietējo kultūru un dažādiem etniskajiem aspektiem, vēsturi un lietu nozīmi savā retorikā, tirgotāji spēj pārdot vairāk, turklāt- līdz pirkšanas- pārdošanas procesam nonākot pat tādās situācijās, kurās tas sākotnēji šķitis neiespējami. Atslēgas vārdi: simbolisms, patēriņš, kultūra, retorika, amatnieki, tūristi.en_US
dc.description.abstractBachelor thesis "Souvenir Shop Keeper Rhetorics and Sales promotion Practices - Consumers Perspective" focused on those practices existing in crafts markets, that affects sales. This work analyses various aspects of trader's rhetorics, its connection to culture and consumer's opinion on rhetorics influence on them, while (before) making a purchase. The study aims to find out: how and what kind of souvenir trader rhetoric, involving cultural symbols, influences sales promotion, looking from a consumer's perspective. Study showed that including information about the local culture, different ethnic aspects, history and meanings in own rhetorics, allow traders to sell more even in cases where it seemed impossible to end it with a buying- selling process. Key words: symbolism, consumption, culture, rhetoric, craftsman, tourists.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectAntropoloģijaen_US
dc.titleSuvenīru tirgotāju retorika un pārdošanas veicināšanas prakses – patērētāja perspektīvaen_US
dc.title.alternativeSouvenir Shop Keeper Rhetorics and Sales Promotion Practices - Consumers Perspectiveen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige