• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Bezrecepšu medikamentu reklāmu komunikācija. Grindeks un Nycomed reklāmu analīze

Thumbnail
Öffnen
309-15716-Jakutavica_Sandra_sj07006.pdf (1.043Mb)
Autor
Jakutaviča, Sandra
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Datum
2010
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darbs veltīts tēmai par bezrecepšu medikamentu reklāmu komunikāciju, noskaidrojot kā reklāmā pausto informāciju pārstrādā patērētājs. Tiek apskatīta sociālā mācīšanās teorija, kognitīvā disonanses teorija un informācijas apstrādes procesi. Darbā izmatota bezrecepšu medikamentu mērķauditorijas anketēšana, Grindeks un Nycomed televīzijas un drukāto reklāmu kontentanalīze, kā arī interneta komentāru analīze, lai noskaidrotu sabiedrības daļas nostāju un uzskatus par bezrecepšu medikamentu reklāmas nozīmi un jēgu. Darba mērķis – izpētīt sabiedrībai paredzēto bezrecepšu medikamentu reklāmu komunikācijas procesu un praksi, noskaidrojot pastāvošos iespējamos trūkumus un uzlabojumus komunikācijas efektivitātē. Darba apjoms – 67. lpp., attēlu skaits – 27, pielikumu skaits – 12. Atslēgvārdi: bezrecepšu medikamentu reklāma, mācīšanās, kognitīvā disonanse, komunikācija, Grindeks, Nycomed
 
The bachelor’s work devoted to the theme of non-prescription medicine advertising communication to clarify how consumers process information from advertising. The work examines social learning theory, cognitive dissonance theory and information handling process. The paper reviewed non-prescription medicine target audience inquiry, content analysis of Grindeks and Nycomed television and press ads, internet commentary analysis to find out part of societies point of view about non-prescription medicine advertising role and meaning. The goal – to find out for society provided non-prescription medicine advertising communication process and practice, to clear up existing probable shortcomings and improvements for communication effectiveness. Working amount is 67 pages, image number - 27, appendix – 12. Keywords: non-prescription medicine advertising, learning, cognitive dissonance, communication, Grindeks, Nycomed
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18485
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV